Incorrect correctietarief

Goed. Reizen op consumentenkaart, ICd-toeslag kopen op een zakelijke kaart. Ik heb op 12 september 2 reizen in een ICd gemaakt, waarvan eentje met toeslag, namelijk van Breda naar Amsterdam CS. Daar heb ik netjes een toeslag voor gekocht. Mijn heenreis van Den Haag CS naar Breda via Rotterdam is geen toeslag-traject. Toch krijg ik zowel een toeslag als een correctietarief wegens geen toeslag voor m'n kiezen.

Wie gaat ervoor zorgen dat dat correctietarief netjes terugbetaald wordt? Dit is immers totale onzin en met de tijden van mijn reishistorie is het absoluut onmogelijk dat ik afgewezen heb van het traject.

Kaartnummers kunnen doorgegeven worden, graag via deze weg, niet Facebook/Twitter/Telefoon/whatever 🙂

9 reacties

Als ik het goed begrijp gaat dit over een zakelijke kaart, waar ik zelf helaas geen verstand van heb. Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen, maar ik zal dat dan via mijn zakelijke collega's moeten doen. Je mag me daarvoor dan in een privébericht je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaarten sturen.

Toch wil ik je adviseren om hiervoor zelf contact op te nemen met onze zakelijke afdeling, gezien zij je dan direct kunnen helpen. De contact mogelijkheden ken je wel 🙂
Hier op het forum is een afdeling NS-Business Card en in mailtjes vanuit Zakelijk word ik ook gewoon naar hier verwezen, dus we gaan het nu via het forum doen ook :P

Nee serieus, bellen is het alternatief, maar dat is voor mij momenteel niet bepaald praktisch. Ga je effe PM'en.
Kijk dan, die Stijn heeft het gewoon nu al geregeld voor me. Topper 😳
Badge +3
Haha Henk_NL goed om te lezen, had ook niet anders verwacht.

Ik kreeg ook een leuke DM/PB maar wordt een verrassing, ben benieuwd het ging over een Knuffeltrein voor iemand die ik af en toe in mijn taxi heb en die elke keer een knuffel mee MOET hebben en daarmee zwaait naar fietsers en zo..

Ben enorm benieuwd of die nog te bemachtigen zijn, gisteren op Marktplaats €4 maar is al €10 (overboden) 😞
Ik heb eigenlijk geen idee of die knuffels er nog zijn 😳 Ze zijn wel leuk idd, collega heeft er eentje.
Zoals Henk_NL zelf al aangeeft heb ik hem via een privébericht kunnen helpen om dit te corrigeren :)

Voor de meelezers: Zoals ik in mijn eerdere bericht al aangaf is het bij dit soort zakelijke problemen het verstandigst om direct contact op te nemen met onze zakelijke afdeling. Deze zijn bereikbaar via 030 300 11 11, via Facebook en Twitter.
Stijn, je hebt zulk fantastisch werk verricht, zou je nog een kleinigheidje voor me willen doen? Kan je de bijlages met mijn reishistorie uit de openingspost mikken? Lijkt me niet erg relevant mee nu. Thanks 😃
Ja hoor, bij deze 🙂
Fantastisch, dankjewel 😳

Reageer