beantwoord

inloggen als contactpersoon?

  • 15 maart 2017
  • 1 reactie
  • 852 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kan op MIJN NS zakelijk wel inloggen als Kaarthouder, maar niet als Contactpersoon. Hoe kan ik dat wijzigen, zodat ik bv ook mijn facturen kan inzien?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 15 maart 2017, 14:11

Hallo APFMVANDEPAS, welkom op het NS Serviceforum!

Om als contactpersoon in te loggen heb je een gebruikersnaam nodig. De contactpersoon heeft hierover een e-mail van ons ontvangen. Mocht je die mail niet meer hebben dan kunnen we je gebruikersnaam achterhalen. Daarvoor kun je telefonisch contact opnemen met de afdeling NS Zakelijk via 030 - 300 11 11.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo APFMVANDEPAS, welkom op het NS Serviceforum!

Om als contactpersoon in te loggen heb je een gebruikersnaam nodig. De contactpersoon heeft hierover een e-mail van ons ontvangen. Mocht je die mail niet meer hebben dan kunnen we je gebruikersnaam achterhalen. Daarvoor kun je telefonisch contact opnemen met de afdeling NS Zakelijk via 030 - 300 11 11.

Reageer