beantwoord

Kaart is al in werking maar nog niet geleverd

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS medewerker, online zie ik dat mijn trein vrij abonnement sinds 6 september in werking is getreden, maar ik heb de kaart nog niet ontvangen. De komende dagen moet ik ook veel reizen en gezien de hoge kosten van het abonnement zou ik erg graag gebruik gaan maken van deze kaart. Mag ik zonder kaart met een uitdraai reizen of maak ik kans op restitutie? Wat raden jullie aan?

Alvast dank voor jullie reactie.

Groet Anna
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 8 september 2017, 13:44

Welkom op het NS Serviceforum, ABH!

Wat vervelend dat je de kaart nog niet hebt ontvangen. Ik ga er vanuit dat hier restitutie tegenover staat aangezien het product niet op tijd is geleverd. Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met NS Zakelijk via 030-3001111. Je kunt ook een privebericht sturen via Facebook of Twitter. Ik hoop dat de kaart inmiddels onderweg is en je hier snel gebruik van kan maken 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, ABH!

Wat vervelend dat je de kaart nog niet hebt ontvangen. Ik ga er vanuit dat hier restitutie tegenover staat aangezien het product niet op tijd is geleverd. Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met NS Zakelijk via 030-3001111. Je kunt ook een privebericht sturen via Facebook of Twitter. Ik hoop dat de kaart inmiddels onderweg is en je hier snel gebruik van kan maken 🙂

Reageer