beantwoord

Kan Dal Vrij voor NS Business card mogelijk gemaakt worden?

  • 3 November 2022
  • 4 reacties
  • 418 Bekeken

Ik heb momenteel een NS Business Card met Dal abonnement, waarmee ik buiten de spits 40% korting krijg. Voor mij zou het echter interessanter zijn om een Dal Vrij abonnement te hebben zoals met NS Flex mogelijk is, maar daar is op de NS Business Card geen optie voor. Is er een reden waarom dat voor de NS Business Card niet wordt aangeboden, en zijn er plannen om dit in de toekomst wel aan te bieden?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 3 November 2022, 13:45

Bekijk origineel

4 reacties

Helaas, in de toekomst zijn er (vooralsnog) geen plannen om de NS Business Card uit te breiden met meer abonnementen.
Ik heb intern ook navraag gedaan waarom dit abonnement niet wordt aangeboden, maar daar moet ik je het antwoord ook schuldig op blijven.

Natuurlijk kan ik wel een suggestie voor je doorzetten!

Ik vroeg mij af of het al mogelijk is om een dalvrij abonnement met een NS Business card af te sluiten. 

Badge +3

Nee, helaas. Raar eigenlijk, aangezien NS er juist voor pleit om reizigers de drukke spitsuren te laten mijden en zo'n abonnement daar goed bij zou aansluiten.

Nee, helaas. Raar eigenlijk, aangezien NS er juist voor pleit om reizigers de drukke spitsuren te laten mijden en zo'n abonnement daar goed bij zou aansluiten.

Inderdaad is dit heel erg raar, want de drukte in de spits neemt zo juist toe. Terwijl sommige mensen met een daluur vrij abonnement niet in de spits hoeven te reizen. Dit zou voor mij een reden zijn om de auto te pakken, in plaats van de trein om zo de spits te kunnen vermijden. Ondanks ik liever met de trein wil, omdat het duurzamer is. 

 

Reageer