beantwoord

Kan geen facturen vinden (NS zakelijk)

• 9 October 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik kreeg een mail met “Uw NS factuur staat klaar”. Alleen zat er in de mail geen factuur in de bijlage (wat normaal wel zo is).

Als ik inlog in Mijn NS Zakelijk, kan ik ook nergens facturen vinden. Ik lees dat er gewoon een kopje ‘Facturen’ in de navigatie zou moeten staan, maar ik zie het echt niet… 

Weet iemand waar ik die wel kan vinden? 

icon

Beste antwoord door Robert B 9 October 2021, 16:44

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag TimoW en welkom op de NS Community! 

Goed dat je het even na komt vragen want dit is vreemd. Ik heb even een collega geraadpleegd die meer verstand heeft van NS Zakelijk en die geeft aan dat er geen storing bekend is. Jij bent wel de Contactpersoon en de kaarthouder waardoor je deze gegevens in kan zien? 

Badge +3

Als je een e-mail krijgt dat er een factuur klaar staat ben je de cont(r)acthouder/persoon, en had je natuurlijk ook toegang tot eerdere facturen?

Een kaarthouder kan geen facturen inzien als die geen contracthouder is, en krijgt daar natuurlijk ook geen mails over.

Nu zie ik in Mijn NS (consument, geen zakelijk) wel iets vreemds, want als ik een abonnement waar ik geen contracthouder van ben (de kaart is van mij, maar gekoppeld aan ander klantnummer/account) wil wijzigen dan krijg ik de webshop om te wijzigen, maar voor een ander kaartnummer!

Niet wat je wilt (en het moet je maar opvallen). Normaal krijg je dan gewoon een melding dat je geen contracthouder bent (logisch).

Voor de rest bij al mijn gekoppelde kaarten: Uw reistransacties kunnen niet opgehaald worden

Dus is er toch ergens wel een storing.

Reageer