beantwoord

Kan ik bij een Business card een extra dal voordeel krijgen voor familieleden

Ik heb onlangs gebruik gemaakt een jaar gratis dal voordeel aan te vragen als actie bij min NS business kaart.
Tijdens dat proces werd voorgespiegeld dat ik op dat moment maar ook later dal voordeel gratis op de OV kaart van familieleden zou kunnen aanvragen. Ik vind daar op dit moment in Mijn NS niets meer van terug.
Ik wil dus weten of ik me heb vergist en zo nee hoe ik die gratis dal voordeel kan aanvragen.
icon

Beste antwoord door Femke NS 21 maart 2014, 10:33

Beste Roxymusic,

Deze actie geldt niet voor familieleden. Het Dal voordeel wordt na een jaar volgens de standaard voorwaarden verlengd. Indien je in het tweede jaar geen gebruik meer wenst te maken van het Dal Voordeel abonnement dien je deze op te zeggen voor aanvang van het tweede jaar.
Alle verdere informatie over dit abonnement kun je hier vinden.

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat je topic beter vindbaar is. Ook heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen' zodat je topic beter vindbaar is.

Bekijk origineel

5 reacties

Bij NS noemen ze dat "Bijabonnementen".
Uitgebreide informatie daarover (ook over hoe te bestellen) vindt u op deze webpagina .

Vr.gr.
Hans
Badge
Beste Roxymusic,

Deze actie geldt niet voor familieleden. Het Dal voordeel wordt na een jaar volgens de standaard voorwaarden verlengd. Indien je in het tweede jaar geen gebruik meer wenst te maken van het Dal Voordeel abonnement dien je deze op te zeggen voor aanvang van het tweede jaar.

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat je topic beter vindbaar is. Ook heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen' zodat je topic beter vindbaar is.
[quote=Femke NS]Beste Roxymusic,

Hoi Femke. Ik snap je aanpassing niet en eigenlijk ook je antwoord niet. Ik kon bij mijn NS businesskaart dal voordeel aanvragen op een PERSOONLIJKE OV kaart. Ik bezit nu een partikuliere kaart met dal voordeel. Tijdens het proces aanvraag dal voordeel voor mij persoonlijk kon ik met redelijke zekerheid dat ook gratis activeren voor familieleden als extra aanbieding. Er stond ook dat ik dat op een later tijdstip kon doen. Ik meende te moeten wachten omdat mijn OV kaart nog gemaakt moest worden en ik daarop moest wachten. Blijf je nog steeds op het standpunt dat die aanbieding niet geldt voor familieleden?

Hoi Femke. Ik snap je aanpassing niet en eigenlijk ook je antwoord niet. Ik kon bij mijn NS businesskaart dal voordeel aanvragen op een PERSOONLIJKE OV kaart. Ik bezit nu een partikuliere kaart met dal voordeel. Tijdens het proces aanvraag dal voordeel voor mij persoonlijk kon ik met redelijke zekerheid dat ook gratis activeren voor familieleden als extra aanbieding. Er stond ook dat ik dat op een later tijdstip kon doen. Ik meende te moeten wachten omdat mijn OV kaart nog gemaakt moest worden en ik daarop moest wachten. Blijf je nog steeds op het standpunt dat die aanbieding niet geldt voor familieleden?

Als ik alles nog eens goed doorlees, beschik jij over een zakelijk abonnement (Business Card).
NS had een actie dat je daarbij gratis een Dal Voordeel abonnement kon bestellen.
Dat Dal Voordeel abonnement is een particulier abonnement ,staat dus los van jouw Business Card en kent zijn eigen ( voorwaarden .

En ik denk dat je bij het bestellen misschien op het verkeerde been bent gezet toen je las dat je er gratis een Kids Vrij abonnement kon bestellen en dat 3 medereizigers met je mee mochten reizen met ook 40& korting (tijdens de daarvoor geldende uren).
Zo'n Kids Vrij abonnement kun je inderdaad ook op een later tijdstip bijbestellen.

Ik heb alle mogelijke (en onmogelijke) abonnementsvoorwaarden zitten checken, maar helaas, ik kom nergens tegen dat je bij een Dal Voordeel abonnement ook een gratis abonnement voor bijv. je partner kunt aanvragen. De enige familieleden voor wie dat kan, zijn - zoals al aangegeven - de Kids.

En wat die aanpassing betreft die Femke heeft doorgevoerd is min of meer een forum-technische zaak.
Vragen worden over het algemeen onder "Stel je vraag' gesteld; de moderators verplaatsen dan zo'n vraag (en de reacties daarop) naar een ander "hoofdstuk" en passen soms de titel aan, in de hoop dat er naarmate de hoeveelheid topics toeneemt er ook een lijn komt in soortgelijke topics.
Daar moet je je dus niet al te zeer aan storen.

Het is meer dat Femke misschien met een helderder antwoord had kunnen komen op jouw vraag.

Ik hoop dat ik die helderheid wat heb kunnen scheppen.

Vriendelijke groet,
Hans

Badge
Het spijt mij te lezen dat je mijn reactie niet duidelijk vindt. Indien je nog vragen hebt dan lees ik ze graag. Wellicht dat ik dan wat onduidelijkheid kan wegnemen.

Reageer