beantwoord

Kan je een business card aanvragen op een KVK nummer waar je niet in dienst bent

• 18 januari 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Voor een bedrijfje voer ik af en toe werkzaamheden uit en moet ik vaak met de trein reizen. Ik ben niet in dienst maar vraag mij af of ik wel via het kvk nummer een business card kan aanvragen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 januari 2019, 12:50

Goedemiddag Sabine1988 en welkom bij de NS Community!

Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt niet zelf een Business Card aanvragen via een KVK nummer van een bedrijf waar je niet werkelijk in dienst bent. Zelfs als je dat wel bent is de kans groot dat dit via een contactpersoon binnen dat bedrijf geregeld moet worden, in plaats van door jouzelf. Mocht je dus graag gebruik willen maken van een zakelijke kaart dan kun je het beste contact op nemen met dat bedrijf om te vragen of zij misschien iets voor je kunnen betekenen hierin.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Sabine1988 en welkom bij de NS Community!

Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt niet zelf een Business Card aanvragen via een KVK nummer van een bedrijf waar je niet werkelijk in dienst bent. Zelfs als je dat wel bent is de kans groot dat dit via een contactpersoon binnen dat bedrijf geregeld moet worden, in plaats van door jouzelf. Mocht je dus graag gebruik willen maken van een zakelijke kaart dan kun je het beste contact op nemen met dat bedrijf om te vragen of zij misschien iets voor je kunnen betekenen hierin.

Reageer