beantwoord

Kapotte NS Business Card

• 6 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 656 Bekeken

Beste NS,

Binnen een week is mijn "NS Business Card" met een " Traject vrij abonnement" alweer gestopt met functioneren. Daarom ben ik zojuist naar de NS balie op Amsterdam CS gegaan. Omdat ik geen zin had om alweer twee weken mijn NS kaartjes voor te schieten, heb ik gevraagd hoe ik een tijdelijk reisrecht kon krijgen, zoals op jullie site staat (http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/verlies-diefstal-of-beschadiging-jaarabonnement.html ). De baliedame keek me aan alsof ze water zag branden. Ik heb haar dus even op de site gewezen. Ze zei vervolgens dat ze ging sluiten en gaf me een telefoon waarmee ze het nummer van de OV-chipkaartklantenservice had gebeld..... Deze konden me, uiteraard, niet verder helpen. Daar stond ik dan. Bij een gesloten balie.

Ik gaf het nog niet op. Ik heb het nummer gebeld dat achter op mijn NS businesscard staat (bij vragen, bel naar 0900-2042000). Op dit nummer blijk je, in tegenstelling tot wat op je kaart, staat alleen maar taxiritjes te kunnen bestellen.

Enfin,

Volgende stap: NS klantenservice gebeld. Hier meldde een dame me dat ze me niet kon helpen en dat ik een ander nummer moest bellen voor NS Zakelijk. Toen ik uitlegde wat ik wilde en wat ik al geprobeerd had en vroeg of ze me wilde doorverbinden. Dit blijkt niet mogelijk. Ook bleek de NS Zakelijk lijn al niet meer bereikbaar rond 18u.

Als laatste poging heb ik een tweetje gestuurd naar @NS_online. Hier heb ik in lijn met bovenstaande ervaringen niks op gehoord.

Beste NS,
Ik betaal maandelijks veel geld om te kunnen reizen. Waarom kunt u mij niet gewoon helpen? Het enige wat ik wil is deugdelijk materiaal en morgen naar mijn werk gaan zonder weer aan een conducteur uit te leggen dat ik niet geholpen word.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 7 oktober 2014, 10:16

Hallo Ropstop, Kun je je persoonsgegevens in een privebericht naar mij toesturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Groet, Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Beste NS,

Ik heb zojuist u ook gemaild op nszakelijk@ns.nl

Graag ontvang ik van u dus het volgende:
• Restitutie van de gemaakte kosten van de vorige NS businesscard die stuk ging
• Een oplossing om niet aankomende tijd alle kosten weer voor te schieten van de defecte NS business card
• Zo spoedig mogelijk een nieuwe NS businesscard van goede kwaliteit
• Adequatere hulp bij serviceafdelingen

U vindt in mijn mail mijn persoonlijke gegevens.
Hallo Ropstop, Kun je je persoonsgegevens in een privebericht naar mij toesturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Groet, Marjan

Reageer