beantwoord

Kids Vrij aanvragen bij NS business card?

Hoi, ik heb voor mijn werk een NS business card met een Altijd Vrij abonnement erop. Daardoor kan ik ook privé met deze kaart reizen. Ik reis regelmatig met mijn 6-jarige zoon en heb onlangs een persoonlijke OV chipkaart voor hem aangeschaft, zodat ik niet steeds een losse Railrunner hoef te kopen. Helaas kom ik er nu achter dat de Railrunner niet automatisch geactiveerd wordt met inchecken en dat ik nog steeds per keer een losse Railrunner op de kaart moet laden.

Een Kids Vrij abonnement lijkt me ideaal, maar hoe werkt dat in mijn geval? Kan ik die los aanschaffen zonder dat ik zelf (als privepersoon) een abonnement heb? Ik lees dat hij dan 15,- kost en dat vind ik prima, maar ik weet niet waar en hoe ik dit product aan kan schaffen. Via de webshop kom ik alleen op de pagina waar je Kids Vrij in combinatie met een eigen abonnement aan kunt schaffen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 11 mei 2015, 10:55

Kids Vrij is sinds 1 april 2015 gratis aan te schaffen voor elk kind, ongeacht eventuele abonnementen van familieleden. Dat wil zeggen, u betaalt slechts 1 cent per jaar voor de verificatie van uw persoons- en bankgegevens. U kunt via deze pagina alle informatie nalezen en daarna via de knop Bestel het product bestellen. Vink dan het hokje dat u hoofdabonnementhouder bent NIET aan en vul in de stap erna het OV-chipkaartnummer van uw zoon in.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Kids Vrij is sinds 1 april 2015 gratis aan te schaffen voor elk kind, ongeacht eventuele abonnementen van familieleden. Dat wil zeggen, u betaalt slechts 1 cent per jaar voor de verificatie van uw persoons- en bankgegevens. U kunt via deze pagina alle informatie nalezen en daarna via de knop Bestel het product bestellen. Vink dan het hokje dat u hoofdabonnementhouder bent NIET aan en vul in de stap erna het OV-chipkaartnummer van uw zoon in.
Bedankt! Het is gelukt.

Reageer