beantwoord

Koppelen NS-Business card aan Mijn NS lukt niet


Ik probeer al weken om in 'mijn NS' een kaartservicecode aan te vragen. Maar elke keer als ik mijn kaartnummer heb ingevuld en op 'verder' druk krijg ik de melding 'technische problemen - probeer het later nog een keer'.
Verder heb ik de service desk een paar keer proberen te bellen maar alle nummers geven de 'in gesprek' toon.
En nu?
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 mei 2014, 12:38

Welkom op het forum Karin Equestrian!

Vervelend om te lezen dat het niet lukt om je kaart te koppelen aan je Mijn NS-account. Ik begrijp uit je post dat je in het bezit bent van een NS-Business Card. Je bent in dat geval aangewezen op Mijn NS Zakelijk. Heb je via deze pagina geprobeerd in te loggen? Via de reguliere Mijn NS zal je namelijk inderdaad een foutmelding krijgen. Mocht het via dit inlogscherm ook niet lukken, dan wil ik je toch verzoeken om nogmaals contact te zoeken met NS Zakelijk, tel: 030-3001111.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Karin Equestrian!

Vervelend om te lezen dat het niet lukt om je kaart te koppelen aan je Mijn NS-account. Ik begrijp uit je post dat je in het bezit bent van een NS-Business Card. Je bent in dat geval aangewezen op Mijn NS Zakelijk. Heb je via deze pagina geprobeerd in te loggen? Via de reguliere Mijn NS zal je namelijk inderdaad een foutmelding krijgen. Mocht het via dit inlogscherm ook niet lukken, dan wil ik je toch verzoeken om nogmaals contact te zoeken met NS Zakelijk, tel: 030-3001111.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer