Korting bij de Kiosk met een NS-Business Card

• 14 juni 2019
  • 8 reacties
  • 465 Bekeken

Waarom heeft de NS geen samenwerking met de Kiosk? Persoonlijk zou ik het een echte toegevoegde waarde vinden als kaarthouders van een NS-Business Card korting zouden krijgen bij een Kiosk. Dat zou echt de reiservaring verbeteren! Zou fantastisch zijn als de NS (in samenwerking met de Kiosk) dit zou willen overwegen. Bij voorbaat dank.

8 reacties

En wie gaat de korting op jouw gevulde koek uiteindelijk betalen ?
En wie gaat de korting op jouw gevulde koek uiteindelijk betalen ?
De marges op het station zijn ruimschoots toereikend om een korting te kunnen verlenen. Daarnaast zal een (kleine) korting de afzet doen toenemen. Tevens zullen mensen die geen NS-Business Card hebben, maar wel af en toe is kopen op het station gestimuleerd worden om een NS-Business Card aan te schaffen. Beide partijen, NS en Kiosk, zullen hier baat bij hebben.
En waarom dan alleen een korting voor houders van een Business card en niet voor andere (vaste) klanten ?
Reputatie 7
Badge +3

En wie gaat de korting op jouw gevulde koek uiteindelijk betalen ?De marges op het station zijn ruimschoots toereikend om een korting te kunnen verlenen. Daarnaast zal een (kleine) korting de afzet doen toenemen. Tevens zullen mensen die geen NS-Business Card hebben, maar wel af en toe is kopen op het station gestimuleerd worden om een NS-Business Card aan te schaffen. Beide partijen, NS en Kiosk, zullen hier baat bij hebben.

Kan iedereen een NS-Business kaart aanschaffen? Dit is toch een kaart voor de zakelijke markt?

Voorzie dat de prijzen omhoog gaan om de korting te geven aan de zakelijke klant, die veelal niet zelf betaalt voor de Business kaart.
Badge
Korting ..... tja dat is toch altijd iets wat je krijgt NADAT het product eerst in prijs is verhoogd ?? Of als een product bijna over datum is of er teveel van in is gekocht en het product niet loopt ???

Korting zegt niets het gaat uiteindelijk om wat je netto moet betalen, mensen laten zich helaas nog maar al te vaak foppen door de term korting.
Reputatie 7
NS heeft overigens een goede samenwerking met de kiosk. Het schijnt zelfs de eigenaar te zijn 🙂 🙂
Oh, maar als de Kiosk eigendom is van NS, dan wordt nagenoeg alles toch al tegen bodemprijzen verkocht. NS verkoopt namelijk haar producten bijna uitsluitend met de toepassing van een of andere korting of onder de noemer van een actie.

Het zal toch niet zo zijn dat we gefopt worden 🤔
Nee, dat wil ik gewoon niet geloven !
Reis zelf met een hele leuke korting, zou het dan toch geen korting zijn ?
Blijf er toch maar blij mee.☺
Reputatie 7
Badge +4
De meeste korting krijgt u als u geen gevulde koek koopt. Al te veel gevulde koeken geven zelfs korting op de levensverwachting ;-)

Ik heb met de ov-jaarkaart net zo lang gereisd als hij heeft bestaan, en ik vind dat ik met mijn Dalvrij in mijn gewijzigde omstandigheden best veel korting heb. Iedereen heeft in winkels korting op de brutoadviesprijs.

Het systeem veranderen om een individuele wens te kunnen realiseren, waarmee u een gevulde koek goedkoper kunt krijgen, gaat wel erg ver.

Het enige dat het oplevert, zijn scheve gezichten. Gevuldekoekaanschafdiscriminatie, of zo.

Reageer