beantwoord

korting op ander traject met business card traject vrij

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik mag mijn business card niet buiten het woon-werktraject gebruiken terwijl de NS daar wel korting biedt. Hoe kan ik deze korting toch benutten?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 22 december 2015, 20:09

Welkom op het NS Serviceforum IDM. Je mag natuurlijk zeker wel gebruik maken van die korting, maar dan zul daarover afspraken moeten maken met de werkgever. Als de werkgever wil dat je de kaart enkel op het afgekochte traject gebruikt is er inderdaad geen optie daarbuiten met korting te reizen, anders dan zelf Dal Voordeel aan te schaffen.

Bekijk origineel

2 reacties

Niet. Dit is een veelvuldig gemeld probleem op dit forum, maar vooralsnog is NS niet bereid met een oplossing (zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om privéreizen vanaf een ander rekeningnummer te incasseren dan zakelijke reizen) te komen.
Welkom op het NS Serviceforum IDM. Je mag natuurlijk zeker wel gebruik maken van die korting, maar dan zul daarover afspraken moeten maken met de werkgever. Als de werkgever wil dat je de kaart enkel op het afgekochte traject gebruikt is er inderdaad geen optie daarbuiten met korting te reizen, anders dan zelf Dal Voordeel aan te schaffen.

Reageer