beantwoord

Korting op treinkaartje

• 29 juni 2018
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Ik heb zelf een ns business Card en voor een vast traject en mijn dochter wil morgen naar Amsterdam. Kan zij toch korting krijgen op haar treinkaartje ondanks het feit dat ik zelf niet mee reis?
icon

Beste antwoord door Robert B 29 juni 2018, 19:48

Welkom bij de NS Community!

Helaas, je zult er zelf bij moeten zijn om anderen met korting mee te laten reizen.

Als je dochter nog geen 12 is kan ze een RailRunner kaartje kopen voor € 2,50 en daarmee (ook alleen) de hele dag door heel Nederland reizen.

Als ze met iemand anders mee reist die een willekeurig NS-abonnement heeft, kan ze op haar eigen (anonieme of persoonlijke) ov-chipkaart Samenreiskorting laden. Dan krijgt ze 40% korting in het weekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Helaas, je zult er zelf bij moeten zijn om anderen met korting mee te laten reizen.

Als je dochter nog geen 12 is kan ze een RailRunner kaartje kopen voor € 2,50 en daarmee (ook alleen) de hele dag door heel Nederland reizen.

Als ze met iemand anders mee reist die een willekeurig NS-abonnement heeft, kan ze op haar eigen (anonieme of persoonlijke) ov-chipkaart Samenreiskorting laden. Dan krijgt ze 40% korting in het weekend.
Hallo schijnsmmh en welkom bij de NS Community,

Ik zie dat Robert je keurig heeft geholpen. Kan je je redden met dit antwoord, schijnsmmh?
Dank voor je reactie Robert. Duidelijk.

Reageer