beantwoord

Kosten klassewissel NS Business Card

• 27 juni 2015
  • 2 reacties
  • 829 Bekeken

Ik zou graag willen weten hoeveel het kost om mijn huidige 2e klas OV Vrij Business Abonnement om te zetten naar 1e klas, uitgaande van het feit dat mijn werkgever dit niet vergoedt. Is dit simpelweg het verschil in totaalprijs van de twee abonnement, dus ca. € 2.640? Of wordt er per rit dan een toeslag in rekening gebracht? Indien dat laatste het geval is, wat is de hoogte van deze toeslag? Het gaat met name om het traject Utrecht - Amersfoort Vathorst.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 juli 2015, 15:38

Hoi Mirkodekeyzer. Sorry voor de late reactie. Martijn heeft gelijk, alleen de contactpersoon of een geautoriseerde kaarthouder kan dit abonnement online wijzigen via Mijn NS Zakelijk.

Wat betreft de kosten:
1e klas - €7.188,50 per jaar (inclusief 6% BTW)
2e klas - €4.548,50 per jaar (inclusief 6% BTW)

Hopelijk heb je hier voldoende aan! Voor alle informatie verwijs ik je naar deze link: http://www.ns.nl/zakelijk/producten/tarieven.

Groet,
Sivan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Uw werkgever heeft een contract met NS, het is dan niet mogelijk dat u als gebruiker van de kaart iets te wijzigen in dit contract en zelf een deel te betalen. Ook een klasse wissel per rit is niet mogelijk voor eigen rekening, de kosten daarvan zullen via het factuur naar uw werkgever gaan. Optie is uw werkgever te vragen uw abonnement om te zetten naar 1e klas en de extra kosten te laten verrekenen met uw salaris, is ook fiscaal voordeliger voor u.
Hoi Mirkodekeyzer. Sorry voor de late reactie. Martijn heeft gelijk, alleen de contactpersoon of een geautoriseerde kaarthouder kan dit abonnement online wijzigen via Mijn NS Zakelijk.

Wat betreft de kosten:
1e klas - €7.188,50 per jaar (inclusief 6% BTW)
2e klas - €4.548,50 per jaar (inclusief 6% BTW)

Hopelijk heb je hier voldoende aan! Voor alle informatie verwijs ik je naar deze link: http://www.ns.nl/zakelijk/producten/tarieven.

Groet,
Sivan

Reageer