beantwoord

Met NS Business Card TrajectVrij met 40% korting in daluren buiten traject reizen?

• 7 mei 2018
  • 4 reacties
  • 1889 Bekeken

Ik heb een NS Business Card TrajectVrij Vleuten-Amsterdam. Zijn er mogelijkheden om met deze card in de daluren buiten het traject, met 40% korting te reizen? Dus bijvoorbeeld op zaterdag een retour op het traject Utrecht Centraal-Zwolle?

Zo ja, hoe gaat dit dan in zijn werk qua in- en uitchecken? Of dien ik dan online een digitaal ticket met 40% korting te kopen en dit tezamen met mijn card (als zijnde kortingsbewijs) aan de conducteur laten zien?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 mei 2018, 19:30

Hier vindt u de voorwaarden en mogelijkheden van uw NS Businesscard Trajectvrij:

https://www.ns.nl/producten/zakelijke-abonnementen/p/zakelijk-traject-vrij-abonnement

U checkt dan gewoon met uw pas in en uit en kosten worden achteraf met u verrekend en als u binnen de tijden van de 40% korting reist wordt dat automatisch verwerkt met deze kaart.
Bekijk origineel

4 reacties

Hier vindt u de voorwaarden en mogelijkheden van uw NS Businesscard Trajectvrij:

https://www.ns.nl/producten/zakelijke-abonnementen/p/zakelijk-traject-vrij-abonnement

U checkt dan gewoon met uw pas in en uit en kosten worden achteraf met u verrekend en als u binnen de tijden van de 40% korting reist wordt dat automatisch verwerkt met deze kaart.
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb de voorwaarden even gelezen en als ik het dus goed begrijp:
krijg ik automatisch 40% korting buiten de spits op reizen buiten mijn traject?
Helemaal correct, spitstijden zijn wel de tijden van de incheck bij de poortjes of paaltjes, tijd staat dan in het display waarbij er een marge is van 4 minuten en 59 seconden t.o.v. de spitstijden.

Dus als het dal begint om 9.00 uur dan kunt u als op het display bij het poortje of paaltje 8:55.01 uur staat inchecken en gebruik maken van het daltarief. LET OP, U mag dan de 35 minuten hiervoor niet ingecheckt zijn geweest tijdens de spitstijden want dan wordt het gezien als overstap.
Duidelijk! ;-)
Nogmaals bedankt voor de super snelle en uitgebreide reacties!

Reageer