beantwoord

Mijn NS Zakelijk AVG compatibel?

  • 23 september 2018
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Reputatie 1
Als ik inlog op Mijn NS zakelijk dan zie ik bij mijn historie een hoop items zonder kosten. Denk aan reizen op traject, fiets stallen binnen 24 uur, een stationspasssage.

Volgens de AVG wetgeving mag er enkel data op worden geslagen als dit strikt noodzakelijk is voor het functioneren van een bedrijf.

Wat is dan de reden dat er bij wordt gehouden dat ik een keer een station door ben gelopen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 september 2018, 17:54

Ik vrees dat ik daar zelf weinig over durf te zeggen, carefree, gezien ik geen specialist ben omtrent de AVG wetgeving. Je kunt er in ieder geval van uit gaat dan alles wat wij bewaren in lijn is met de AVG regelgeving. Als je er verdere informatie over wilt kun je het beste een kijkje nemen op onze Privacy pagina van onze website. Als je het antwoord op jouw vraag daar niet kan vinden kun je daar ook contactinformatie vinden naar waar je de vraag dan alsnog naartoe kan sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik vrees dat ik daar zelf weinig over durf te zeggen, carefree, gezien ik geen specialist ben omtrent de AVG wetgeving. Je kunt er in ieder geval van uit gaat dan alles wat wij bewaren in lijn is met de AVG regelgeving. Als je er verdere informatie over wilt kun je het beste een kijkje nemen op onze Privacy pagina van onze website. Als je het antwoord op jouw vraag daar niet kan vinden kun je daar ook contactinformatie vinden naar waar je de vraag dan alsnog naartoe kan sturen.

Reageer