beantwoord

net afgestudeerd en aanvraag NS business met korting exstudent

• 3 september 2019
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Beste NS, ik ben onlangs afgestudeerd en zag dat er je als exstudent recht hebt op het 40% daluren abonnement voor een jaar.
Ik wil dit graag combineren met een NS business abonnement (ben nu startend ondernemer), maar de codes EXSTUDENT(eigenovnummer) of ZAKELIJK(eigenovnummer) werken beiden niet als ik door de aanvraagformulieren ga. Ook al opgezocht op meerdere fora hoe het zou moeten werken, maar het werkt niet. Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 september 2019, 20:55

Het best is even contact opnemen met de klantenservice. Zakelijke abonnementen komen op een businesscard met uiteraard een nieuw nummer. Dat kan het probleem zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Het best is even contact opnemen met de klantenservice. Zakelijke abonnementen komen op een businesscard met uiteraard een nieuw nummer. Dat kan het probleem zijn.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

De kortingscode werkt alleen voor het bestellen van klassieke abonnementen, zie https://www.ns.nl/abonnementen en dan onderaan de pagina.

Je gebruikt dan EXSTUDENT×××× (of STUDENT××××) waarbij ×××× het 16-cijferige kaartnummer is waar je SRP op stond, anders geen korting.

Vervolgens zou je dat best wel op een NS Business Card kunnen nemen (of niet, want op een anonieme kaart kan het ook niet), maar als het lukt is dat natuurlijk vragen om problemen in combinatie met andere producten (Reizen op Rekening) op je BC (businesscard).

Zet het dus op de ov-chipkaart die je als student had (moet nog meer dan 8 weken geldig zijn) of een nieuwe persoonlijke kaart, die gratis is bij het bestellen van Dal Voordeel of ander (jaar)abonnement.
Badge +3
Oh wacht, als zzp'er moet je de code ZAKELIJK×××××× gebruiken. Dan kan je het op een BC zetten.

Reageer