beantwoord

Net boete vergeten inchecken met ns business kaart met altijd vrij abo

Heb net een boete gekregen voor vergeten inchecken ik heb ns business kaart met 2e klas altijd vrij abo ik zat zelf ook in 2e klas
wat moet ik nu doen om dit te ontdoen ?
icon

Beste antwoord door Slidestops 15 februari 2019, 13:22

Als u de kaart bij had, is dit niet de werkwijze normaal gesproken. Als er een check-in ontbreekt, dan kan degene die controleert een registratie maken op de kaart zelf. Een uitstel van betaling is niet conform de werkinstructie. Het verhaal wordt uiteraard anders als u de kaart niet bij zich zou hebben.

U kunt het best even wachten tot de acceptgiro binnenvalt. Dan weet u zeker dat alles administratief verwerkt is. Daarna kunt u contact opnemen met de klantenservice om de boete ongedaan te laten maken.

Bekijk origineel

4 reacties

Nee ik heb nooit eerder een waarschuwing gehad check normaal ook altijd netjes in en ik had me ov kaart ook gewoon bij mij

ik wacht de boete wel af

dank
Reputatie 7
Als u de kaart bij had, is dit niet de werkwijze normaal gesproken. Als er een check-in ontbreekt, dan kan degene die controleert een registratie maken op de kaart zelf. Een uitstel van betaling is niet conform de werkinstructie. Het verhaal wordt uiteraard anders als u de kaart niet bij zich zou hebben.

U kunt het best even wachten tot de acceptgiro binnenvalt. Dan weet u zeker dat alles administratief verwerkt is. Daarna kunt u contact opnemen met de klantenservice om de boete ongedaan te laten maken.
Reputatie 2
Dus u krijgt een boete terwijl u reisde met een abonnement (afgekocht reisrecht). Heeft u al vaker een waarschuwing gehad vanwege niet inchecken? Anders zou u niet zomaar een boete moeten krijgen.
Welkom bij de Community, Qdecuy.

Jammer dat je een boete hebt gekregen, terwijl je je OV-chipkaart met een Altijd Vrij Business abonnement bij je had.
Slidestops heeft je het juiste antwoord gegeven. Je kunt NS Zakelijk 24/7 bereiken op het telefoonnnummer 030-3001111.

Reageer