beantwoord

Nieuw abonnement op een gebruikte NS business Card

• 15 september 2019
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Hallo NS,

Ik ben zzp'er en heb zodoende voor de vakantie gebruik gemaakt van een NS business card met Traject Vrij abonnement. Voordat de vakantie begon heb ik dit abonnement voor drie weken stop gezet. Nu wil ik hetzelfde abonnement weer starten op dezelfde NS business card, maar dit wil maar niet lukken binnen de mijn-ns-zakelijk omgeving. De enige optie lijkt een nieuwe business card te bestellen, ipv het abonnement op een bestaande card te zetten.

Kunnen jullie mij zeggen hoe ik een traject vrij abonnement op een bestaande ns business card kan krijgen? Het probleem is dat ik niet een week kan wachten op een nieuwe card en ik het überhaupt raar vind dat dit zo moeilijk te doen is. Maar wellicht ligt het aan mij!

Ik hoor het graag!

Dave
icon

Beste antwoord door Maxime NS 15 september 2019, 16:45

Hallo D.Venmans. Welkom op de NS Community.

Heb je voor je vakantie je kaart beëindigd of alleen het abonnement? Als het goed is kan je dat in je account zien als contactpersoon. Ik denk dat het een goed idee is om de klantenservice even met je mee te laten kijken. Laat je weten wat eruit komt?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo D.Venmans. Welkom op de NS Community.

Heb je voor je vakantie je kaart beëindigd of alleen het abonnement? Als het goed is kan je dat in je account zien als contactpersoon. Ik denk dat het een goed idee is om de klantenservice even met je mee te laten kijken. Laat je weten wat eruit komt?
Met de klantenservice ben ik er achter gekomen dat ik ipv het abonnement, de kaart heb beëindigd. Er zit niets anders op dat een nieuwe kaart te bestellen.

Bedankt voor je reactie.

Reageer