beantwoord

Nieuw busabonnement laden op ns business card

• 28 september 2018
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Volgend jaar wil ik weer een jaarabonnement voor 4 zones streekvervoer met de bus aanschaffen.
Tot nu toe steeds op een persoonlijke OV chipcard.
Maar het wordt steeds moeilijker om deze reiskosten te declareren bij mijn werkgever die met de Ns business card werkt.
Is het dus ook mogelijk om dit busabonnement direct op de Ns business card te laten zetten, als reisproduct, zodat het declareren makkelijker zal worden?
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 september 2018, 14:41

Hi Dheide. Welkom bij de Community.

De Business Card biedt geen zone streekvervoer. De beschikbare abonnementen voor een Business Card kan je hier vinden. Op een NS Business Card kunnen geen regionale abonnementen worden gezet.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Dheide. Welkom bij de Community.

De Business Card biedt geen zone streekvervoer. De beschikbare abonnementen voor een Business Card kan je hier vinden. Op een NS Business Card kunnen geen regionale abonnementen worden gezet.
Ik vind dat niet erg servicegericht. Zowel van jullie als van mijn werkgever. Het kost mij de grootste moeite om toch mijn reiskosten cq mijn busabonnement vergoed te krijgen door deze onderlinge afspraak tussen werkgever en NS.
Het is m.i. ook oneerlijke concurrentie met het openbaar busvervoer.
Ik begrijp dat dit erg vervelend is Dheide. Het enige wat ik hierin op het moment voor je kan betekenen is je feedback doorgeven, zodat dit mee kan worden genomen.

Reageer