beantwoord

Normale behandelduur NS business card

  • 15 september 2018
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Goede morgen,

Ik heb een tijdje geleden een NS business card aangevraagd. De te accoderen bestelling is goedgekeurd door mijn contactpersoon en heeft nu sinds die tijd de status: "De bestelling is in behandeling". Hoe lang duurt het normaliter ongeveer voordat de bestelling verwerkt is?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 september 2018, 13:28

Goedemiddag onderbetaald. Ik heb je vraag voorgelegd aan mijn collega's van NS Zakelijk, maar helaas kunnen ze weinig zeggen over deze bestelling zonder de werkelijke bestelling ook in te zien. Je kunt in dit geval het beste rechtstreeks contact op nemen met onze zakelijke afdeling, via 030 300 11 11, in plaats van dat ik als tussenpersoon ga fungeren. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag onderbetaald. Ik heb je vraag voorgelegd aan mijn collega's van NS Zakelijk, maar helaas kunnen ze weinig zeggen over deze bestelling zonder de werkelijke bestelling ook in te zien. Je kunt in dit geval het beste rechtstreeks contact op nemen met onze zakelijke afdeling, via 030 300 11 11, in plaats van dat ik als tussenpersoon ga fungeren. 🙂

Reageer