beantwoord

NS app activeren lukt niet

  • 25 mei 2019
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

Ik kan mijn NS Business kaartnummer beginnend met 3528 niet invoeren om de NS app te activeren.
Waarom is dit niet mogelijk?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 mei 2019, 15:13

Hallo Howie_NL en welkom bij de NS Community.

Zonder een Zakelijk Mijn NS account is het niet mogelijk om een Zakelijke kaart te hebben, dat account zou er dus al moeten zijn. Wil je proberen uit te loggen en daarna in te loggen met het e-mailadres waaraan je zakelijke kaart is gekoppeld? Dat zou het probleem op moeten lossen. Als dat ook niet helpt kunnen mijn collega's van de Klantenservice van NS Business je helpen via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Dank voor de reactie en het probleem is opgelost. Ik moest idd met mijn zakelijk e-mailadres inloggen.
Hallo Howie_NL en welkom bij de NS Community.

Zonder een Zakelijk Mijn NS account is het niet mogelijk om een Zakelijke kaart te hebben, dat account zou er dus al moeten zijn. Wil je proberen uit te loggen en daarna in te loggen met het e-mailadres waaraan je zakelijke kaart is gekoppeld? Dat zou het probleem op moeten lossen. Als dat ook niet helpt kunnen mijn collega's van de Klantenservice van NS Business je helpen via Facebook of Twitter.

Reageer