beantwoord

ns app helemaal verwijderen

  • 29 mei 2019
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik heb mijn ns businesscard van de ns app ontkoppeld. Ergens in het geheugen van deze app blijft de koppeling echter bestaan. Gevolg: mijn zakelijke account wordt steeds geblokkeerd. Verwijderen van de app heeft geen zin, omdat alles in het geheugen blijft. Hoe verwijder ik dit geheugen (werkt niet via instellingen/apps/verwijderen)
icon

Beste antwoord door Jouke NS 29 mei 2019, 14:28

Hallo EllenvW en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren via de NS Reisplanner App contact op te nemen met de ontwerpers van de app via de feedbackmogelijkheid. Zij kunnen met je meekijken en meedenken hoe dit probleem opgelost kan worden. Laat je ons weten als het iets heeft opgeleverd?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo EllenvW en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren via de NS Reisplanner App contact op te nemen met de ontwerpers van de app via de feedbackmogelijkheid. Zij kunnen met je meekijken en meedenken hoe dit probleem opgelost kan worden. Laat je ons weten als het iets heeft opgeleverd?

Reageer