beantwoord

NS Business Card

• 4 februari 2016
  • 5 reacties
  • 769 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een NS Business Card van mijn werk, echter vanochtend kon ik opeens niet meer inchecken. Na navraag gedaan bij de NS balie werd er tegen mij gezegd dat er niets met de kaart aan de hand is. Daarna wederom geprobeerd in te checken, echter weer niet gelukt. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Janou NS 4 februari 2016, 17:36

Ik heb een NS Business Card van mijn werk, echter vanochtend kon ik opeens niet meer inchecken. Na navraag gedaan bij de NS balie werd er tegen mij gezegd dat er niets met de kaart aan de hand is. Daarna wederom geprobeerd in te checken, echter weer niet gelukt. Hoe kan dit?

Hallo alumi en welkom op het NS forum! Hm, vreemd dat ondanks het inzien van je kaart je toch niet kon inchecken. Wat voor melding gaf het paaltje/poortje? Wellicht is het verstandig dit even na te vragen bij de klantenservice van de NS Business afdeling zelf. Je kan ze bereiken op 030-3001111.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo alumi en welkom op het NS forum! Hm, vreemd dat ondanks het inzien van je kaart je toch niet kon inchecken. Wat voor melding gaf het paaltje/poortje? Wellicht is het verstandig dit even na te vragen bij de klantenservice van de NS Business afdeling zelf. Je kan ze bereiken op 030-3001111.
Hallo Ik heb problem met NS Business Card ik kan Niet meer inchecken or uitchecken graag Ken u mij helped ik Zou een nieuw ontvangen maar tot den nu Ik heb nog geen ontvangen en is nu een maand graag kan u mij Helpen wanner ik zou de nieuw NS Business Card ontvangen graag I ik
Welkom op het Serviceforum, Rokiadia. Wat onhandig dat je deze kaart nog niet ontvangen hebt. Ik raad je aan om contact op te nemen met de afdeling NS Business. Het telefoonnummer is 030-3001111. Zij kunnen je meteen verder helpen.
Hallo Moderator Ik heb all de afdeling NS Business Card contact had maar is nog niet gelukt Ik heb mijn NS Business Card Niet ontvangen binnen twee week Zou ik ontvangen si nu een maand Lang zonder NS Business Card ik kan Niet naar werker wat Moët ik doen?
Ik raad je dan aan om toch weer even contact op te nemen met de zakelijke afdeling, om te kijken hoe je de komende periode kan overbruggen. Als het goed is heeft het bedrijf waarvoor je werkt ook een contactpersoon voor de NS businesscard, die kan je ook even opzoeken binnen jouw bedrijf.

Reageer