beantwoord

NS business card beschikbaar voor expats?

Een collega van mij reist wekelijks van Eindhoven naar Schiphol met de trein en ik wees hem op de NS business card, maar vroeg me af of hij die kan aanvragen?
Iemand ervaring hiermee?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 17 november 2016, 13:03

Een NS Businesscard kan aangevraagd worden door een werkgever. Of de werknemer dan een Nederlandse bankrekening heeft of niet doet niet ter zake. Wat precies wel de voorwaarden zijn zou ik niet durven zeggen. Maar vraag eens bij uw werkgever na wat de mogelijkheden zijn!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Een NS Businesscard kan aangevraagd worden door een werkgever. Of de werknemer dan een Nederlandse bankrekening heeft of niet doet niet ter zake. Wat precies wel de voorwaarden zijn zou ik niet durven zeggen. Maar vraag eens bij uw werkgever na wat de mogelijkheden zijn!
Dit zijn in het aanvraagproces in ieder geval de mogelijkheden. Ik hanteer als adres gewoon het adres van de BV, zie geen enkele reden waarom ze op een persoonlijk adres zouden moeten staan. Kan er ook geen bepaling over vinden in de voorwaarden.

Wat boeiend is, is dat naam, foto en geboortedatum klopt. Die komen, afhankelijk van het product, immers op de kaart te staan.

(lol, de bijgevoegde foto's verdwijnen ineens na bewerken?)
Welkom op het NS Serviceforum, Paulsls. Een NS business card kun je inderdaad via je werkgever aanvragen. Wanneer deze hiervoor open staat dan zou het gewoon moeten kunnen 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Ik denk dat het belangrijkste is dat de werkgever garant staat voor betaling.
Jep, en dat is al geregeld als de werkgever reeds NS-klant is.

Reageer