beantwoord

NS business card bestellen

• 14 juli 2015
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Ik heb nu een traject vrij jaarabonnement. Hiervoor kreeg ik 1x p jr een acceptgiro. Mijn werkgever betaalde dit gelijk terug aan mij. Dit jaar kan dat niet meer. Ik wil niet maandelijks voorschieten. Dus ik heb een ns business card voorgesteld. Ik snap alleen niet wat ik hiervoor moet doen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 14 juli 2015, 14:38

Welkom Emma79! Een NS-Business card kan dan zeker een uitkomst zijn. Indien jouw bedrijf nog geen klant is van NS Zakelijk, dan kan je via onze website een keuze maken uit een NS-Business Card met of zonder een abonnement. Indien je werkgever dit toestaat, kan je de nieuwe NS-Business Card zelf online via Mijn NS Zakelijk bestellen. Je ontvangt automatisch een e-mail van NS vanaf welke datum je kunt gaan bestellen. Dit is afhankelijk van de afspraken met de werkgever. Daarnaast ontvangt je vervolgens een e-mail met een link om toegang te krijgen tot jouw eigen Mijn NS Zakelijk-account. Voor meer informatie kan je ook nog even Ontdek de NS-Business card doorlezen en via deze link kan je een MijnNS zakelijk account aanmaken. Mocht je nog meer vragen hebben dan lees ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom Emma79! Een NS-Business card kan dan zeker een uitkomst zijn. Indien jouw bedrijf nog geen klant is van NS Zakelijk, dan kan je via onze website een keuze maken uit een NS-Business Card met of zonder een abonnement. Indien je werkgever dit toestaat, kan je de nieuwe NS-Business Card zelf online via Mijn NS Zakelijk bestellen. Je ontvangt automatisch een e-mail van NS vanaf welke datum je kunt gaan bestellen. Dit is afhankelijk van de afspraken met de werkgever. Daarnaast ontvangt je vervolgens een e-mail met een link om toegang te krijgen tot jouw eigen Mijn NS Zakelijk-account. Voor meer informatie kan je ook nog even Ontdek de NS-Business card doorlezen en via deze link kan je een MijnNS zakelijk account aanmaken. Mocht je nog meer vragen hebben dan lees ik het graag!
Waar u zich wel van bewust moet zijn is dat als u Traject Vrij op een Businesscard neemt, uw privéreizen met deze kaart ook bij uw werkgever geïncasseerd worden. Wanneer deze daar weinig voor voelt, moet u dus voor uw privéreizen gebruik maken van een andere ov-chipkaart wat betekent:
1. Dat u geen korting krijgt of nogmaals, op eigen kosten, een tweede abonnement moet afsluiten om de korting te krijgen waarop u op basis van uw abonnement al recht hebt.
2. Dat u bij reizen die deels zakelijk en deels privé zijn zult moeten uitstappen, uitchecken met kaart 1, inchecken met kaart 2 en wachten op de volgende trein.
En kan 1 bedrijf meerdere business cards verstrekken? En als je er geen product op hebt staan, moet er dan ook altijd een saldo van €20 op staan?
Hoi Emma,

Ja, dat kan. Kijk voor de correctietarieven hier.

Reageer