beantwoord

NS-Business Card bestelling gelukt?


Zojuist heb ik een NS-Business card besteld via ns.nl/zakelijk. Na de incasso van €0,01 kreeg ik de melding dat de bestelling mislukt is, omdat de betaling niet geslaagd was, maar ik heb wel de bevestiging van mijn bank ontvangen. Is de bestelling nu wel of niet gelukt?

icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 oktober 2015, 11:17

Hoi Marjolijn, en welkom op het forum!

Ik heb de printscreen van jouw bankzaken even weggehaald, omdat we niet willen dat iedereen deze gegevens kan zien.

In dit geval raad ik je aan mijn collega's bij Zakelijk even te contacteren. Dit kan via 030 - 300 11 11 of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl. Zij kunnen dan precies zien wat er aan de hand is met jouw bestelling én betaling.

Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Marjolijn, en welkom op het forum!

Ik heb de printscreen van jouw bankzaken even weggehaald, omdat we niet willen dat iedereen deze gegevens kan zien.

In dit geval raad ik je aan mijn collega's bij Zakelijk even te contacteren. Dit kan via 030 - 300 11 11 of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl. Zij kunnen dan precies zien wat er aan de hand is met jouw bestelling én betaling.

Succes!

Reageer