beantwoord

NS-business card bijna kapot

• 4 april 2018
  • 2 reacties
  • 614 Bekeken

Mijn NS business card is bijna door tweeën gebroken. kan ik alvast een nieuwe aanvragen zonder deze te blokkeren? ik wil namelijk in de tussentijd wel kunnen reizen.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 april 2018, 19:38

Hoi Mo1720, welkom op ons Serviceforum.

Ik zie dat Thom je al van een reactie heeft voorzien, dit is inderdaad correct. Daar wil ik nog aan toevoegen dat je de gemaakte reizen ook via de mail kunt declareren, dit gaat vaak iets sneller dan de post. Hier vind je de link naar het contactformulier.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gemaakte reizen met een NS-Business Card declareren

Terwijl u wacht op een duplicaat van een NS-Business Card met een Traject Vrij abonnement, Trein Vrij abonnement of OV Vrij abonnement, kunt u de gemaakte reiskosten die binnen het abonnement vallen terugvragen. Dit kan voor maximaal 14 dagen en moeten binnen 90 dagen na de gemaakte ritten zijn ingediend. U vraagt de reiskosten terug door bewijs van de gemaakte reizen aan NS op te sturen.

Stuur de gebruikte vervoerbewijzen onder vermelding van restitutie-aanvraag naar Klantenservice NS Zakelijk, Postbus 2572, 3500 GN Utrecht. Vermeld duidelijk uw naam, rekeningnummer, NS-Business Cardnummer en de reden waarom u restitutie aanvraagt.

Tijdelijk reisrecht kan niet met de BC.
Hoi Mo1720, welkom op ons Serviceforum.

Ik zie dat Thom je al van een reactie heeft voorzien, dit is inderdaad correct. Daar wil ik nog aan toevoegen dat je de gemaakte reizen ook via de mail kunt declareren, dit gaat vaak iets sneller dan de post. Hier vind je de link naar het contactformulier.

Reageer