beantwoord

NS Business Card + Budgetzeker BTM

• 18 juli 2016
  • 3 reacties
  • 653 Bekeken

Reputatie 1
Beste NS,

binnenkort krijg ik via mn werkgever een NS business card met daarop een budgetzeker BTM Medium.

volgens mijn werkgever mag ik onbeperkt reizen met bus, tram en metro. Wanneer ik veel gebruik van maak, zal mn werkgever mogelijk de BTM upgraden. Wanneer zal er sprake hiervan zijn?

Ik kan maar weinig informatie vinden over budgetteer BTM.
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 juli 2016, 21:45

Volgens deze folder is de bovengrens van de gemaakte reiskosten 910 euro bij BTM Medium. Ik zou daarom verwachten dat u na het eerste contractjaar in de hogere bundel BTM Large wordt ingeschaald als u in het eerste jaar voor meer dan 910 euro verreist.

Voor meer informatie kunt u het beste contact opnemen met de afdeling NS Zakelijk, bijvoorbeeld telefonisch op nummer 030 300 11 11.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Volgens deze folder is de bovengrens van de gemaakte reiskosten 910 euro bij BTM Medium. Ik zou daarom verwachten dat u na het eerste contractjaar in de hogere bundel BTM Large wordt ingeschaald als u in het eerste jaar voor meer dan 910 euro verreist.

Voor meer informatie kunt u het beste contact opnemen met de afdeling NS Zakelijk, bijvoorbeeld telefonisch op nummer 030 300 11 11.
Je leest toch aardig wat info op http://www.ns.nl/zakelijk/zakelijke-abonnementen/budget-zeker-btm.html waar je ook een PDF kunt downloaden met alle prijzen. Welke info mis je hier? De zakelijke afdeling, bereikbaar via het nummer dat Tochjo geeft is 24/7 bereikbaar.
Reputatie 1
ik had een dal vrij abonnement met BTM vrij, maar ik krijg volgende week een traject vrij met budgetzeker BTM Medium.
Naast deze kaart, heb ik zelf een nieuwe dal vrij 1e klas aangeschaft, want bij een business card is er geen dal vrij mogelijk.

dus dat wordt reizen met 2 ov chipkaarten...

Reageer