beantwoord

NS business card + correctietarief bus

• 13 december 2016
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

Ik heb een NS business card van mijn werkgever.

Onlangs heb ik privé gereisd met een privé chipcard in de bus. Het inchecken in de bus heb ik met mijn privé chipcard gedaan.
Bij het uitstappen hield ik per abuis mijn zakelijke NS business card voor de lezer (gewoonte). Daarna gelijk mijn privé card voor de lezer gehouden om correct uit te checken.

Op mijn zakelijke card had ik dus per abuis ingecheckt. Ik wist niet hoe ik dit kon annuleren (nogmaals voor de lezer houden is in ieder geval niet de oplossing). Nu is er dus een correctietarief in rekening gebracht. Hoe kan ik dit ongedaan maken? Ik heb de reis privé betaald.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 13 december 2016, 22:58

Welkom op ons forum! In dit specifieke geval adviseer ik je toch echt even te bellen met NS Zakelijk: 030 300 11 11. Een tweet sturen naar @NS_Online kan ook. Daar zijn altijd collega's actief die voor de zakelijke lijn werken.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op ons forum! In dit specifieke geval adviseer ik je toch echt even te bellen met NS Zakelijk: 030 300 11 11. Een tweet sturen naar @NS_Online kan ook. Daar zijn altijd collega's actief die voor de zakelijke lijn werken.

Reageer