beantwoord

Ns business card daluren

• 1 september 2018
  • 5 reacties
  • 670 Bekeken

Hallo,

Ik heb een ns businesscard waarmee ik gratis kan reizen tijdens de daluren. Als ik voor half 7 in check reis ik dan gratis?

Groetjes marissa
icon

Beste antwoord door Robert B 1 september 2018, 13:28

Welkom bij de NS Community!

Ja, het moment van inchecken bepaalt of je gratis reist of achteraf een rekening krijgt. Let alleen op dat bij tijdens de spits overstappen van/naar een andere vervoerder (van NS naar Arriva/Blauwnet/Connexxion of andersom) je vanaf dat moment niet meer gratis reist.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Ja, het moment van inchecken bepaalt of je gratis reist of achteraf een rekening krijgt. Let alleen op dat bij tijdens de spits overstappen van/naar een andere vervoerder (van NS naar Arriva/Blauwnet/Connexxion of andersom) je vanaf dat moment niet meer gratis reist.
Welkom Marissaa10 :)

Als je 6.30 uur ('s ochtends) bedoelt, dan klopt het antwoord van Robert B.
Badge +3
Om welk abonnement gaat het precies? Er is geen zakelijke variant van Dal Vrij. Alleen van Dal Voordeel, onder de naam "Dal abonnement", maar daarmee wordt in de daluren natuurlijk met korting gereisd en niet gratis. Bovendien is dat abonnement alleen geldig bij NS en niet bij andere vervoerders.
Goed punt, Tochjo!
Badge +3
Om welk abonnement gaat het precies? Er is geen zakelijke variant van Dal Vrij. Alleen van Dal Voordeel, onder de naam "Dal abonnement", maar daarmee wordt in de daluren natuurlijk met korting gereisd en niet gratis. Bovendien is dat abonnement alleen geldig bij NS en niet bij andere vervoerders.
Touché! Ik heb niets gezegd in dat geval🤐

Reageer