beantwoord

ns business card en dal voordeelabonenment combinatie

ik krijg een email om het abonnement aan te vragen, echter nadat ik de link heb geklikt en de controle van mijn card-nummer komt de mededeling dat dit niet kan: U kunt dit product niet aanvragen op een NS-Business Card.
Het moet wel kunnen, ergens gaat er wat mis, maar wat?
icon

Beste antwoord door Leny NS 22 april 2014, 15:08

Beste Aartstrik, welkom op het forum. Je probeert het abonnement op je NS businesscard aan te vragen, maar dit lukt niet begrijp ik. Ik durf niet te zeggen wat de reden is, maar je kan het beste even bellen met de afdeling NS zakelijk. Wellicht kunnen zij je verder helpen. Voor contactgegeven, zie link. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Vriendelijke groet, Leny

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
De zakelijke versie heet Dal abonnement en staat op het zakelijk deel van de site. Misschien heeft het probleem daarmee te maken?
Badge
Beste Aartstrik, welkom op het forum. Je probeert het abonnement op je NS businesscard aan te vragen, maar dit lukt niet begrijp ik. Ik durf niet te zeggen wat de reden is, maar je kan het beste even bellen met de afdeling NS zakelijk. Wellicht kunnen zij je verder helpen. Voor contactgegeven, zie link. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Vriendelijke groet, Leny

Reageer