beantwoord

NS business card gestolen - geld terug

• 10 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Hi,

Vorige week is mijn NS Business Card - Trein Vrij Abonnement gestolen. De kaart is geblokkeerd en is er een duplicaat aangevraagd (02-10-2018) Echter, deze stond al op actief (en niet meer bij mijn bestellingen) terwijl deze nog niet was ontvangen. Hierdoor heeft de contactpersoon de nieuwe NS business card weer geblokkeerd en is er nu weer een nieuwe onderweg (08-10-2018)

Online lees ik dat je tot 14 dagen geld terug mag vragen bij een gestolen pas.
Ik vroeg me nu af of ik enkel vanaf 02-10-2018 14 dagen geld terug mag vragen of dat de 14 dagen ingaan vanaf 08-10-2018? In de week dat de nieuwe pas op kantoor aankomt ben ik namelijk op vakantie dus zal ik buiten de 14 dagen vanaf 02-10-2018 ook moeten reizen.

Als laatste: mag ik alle treinreizen terugvragen die ik met losse kaartjes nu maak (dus gewoon Trein Vrij)?

Groeten,
Mayke
icon

Beste antwoord door Miriam NS 10 oktober 2018, 13:53

Hallo Mayke1991, welkom op onze Community!

Goed dat je even een bericht stuurt, want dit is natuurlijk erg vervelend. Ik heb even met mijn collega's van de zakelijke afdeling gesproken en je kunt het best even contact met hun opnemen. Zij kunnen dan aan de hand van je gegevens even nagaan wat ze voor je kunnen doen en zullen hier coulant in zijn. Op het moment gaat het contact het snelst via Twitter of telefonisch via 030 - 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Mayke1991, welkom op onze Community!

Goed dat je even een bericht stuurt, want dit is natuurlijk erg vervelend. Ik heb even met mijn collega's van de zakelijke afdeling gesproken en je kunt het best even contact met hun opnemen. Zij kunnen dan aan de hand van je gegevens even nagaan wat ze voor je kunnen doen en zullen hier coulant in zijn. Op het moment gaat het contact het snelst via Twitter of telefonisch via 030 - 751 51 55.
Badge +3
Volgens mij moet dat dit nummer zijn:

NS Business Card

030 300 11 11
Klopt helemaal, bedankt voor je oplettendheid Robert B.

Reageer