beantwoord

NS-Business Card i.c.m. Altijd Voordeel

• Sprinter
  • 4 reacties
Waarom is het niet mogelijk om een NS BusinessCard met "Altijd Voordeel" aan te schaffen? Als ondernemer reis ik ongeveer 3 dagen per week in de spits tussen Amsterdam en Den Haag. De voordeligste optie om dit te doen is met een Altijd Voordeel abonnement, maar daarmee kan ik niet van de voordelen van een BusinessCard profiteren.
icon

Beste antwoord door Inge NS 16 augustus 2014, 12:52

Welkom op het forum jdw!

Altijd Voordeel is momenteel niet i.c.m. een NS-Business Card te bestellen. Ik zal je suggestie over deze combinatie intern doorgeven.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het forum jdw!

Altijd Voordeel is momenteel niet i.c.m. een NS-Business Card te bestellen. Ik zal je suggestie over deze combinatie intern doorgeven.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 1
Ik heb ook business card en snap niet waarom ns de combinatie met dal vrij op een business card niet aanbiedt.
Reputatie 1
als ik mijn zakelijke reizen in de daluren maak, waarom zou ik dan niet voor scherpe prijs met een business card reizen. daarnaast heb ik een BTM zakelijk op m'n business card staan.
Reputatie 6
Badge +1
Het is een bewuste keuze van NS. Technisch is namelijk alles te realiseren. NS biedt ook het consumentenproduct 'Dal Vrij' niet aan voor de Businesscard.
Ik heb nu exact dezelfde situatie als jdw 2 jaar geleden...Nog steeds niet mogelijk "Altijd voordeel" aan te schaffen met NS Business card. Is dit een bewuste keuze van NS of een onzinnig technisch iets?
De business card specificeert zakelijke reizen en BTW. De BTW kunnen ondernemers daarna zonder problemen terugvragen, en de reiskosten kunnen zij zonder problemen van de winst aftrekken. Hierdoor zijn de kosten van reizen aanzienlijk lager voor die ondernemers. Maar het zorgt er ook voor dat NS het zich kan permitteren om die ondernemers de diverse kortingsopties *niet* aan te bieden: zij zullen toch niet weglopen en switchen naar een "gewone" OV kaart omdat zij daarmee het belasting voordeel weg geven. Een simpele economische reden dus voor NS. Helaas niet al te klantvriendelijk, maar dat interesseert NS blijkbaar minder. Helaas.

Reageer