beantwoord

NS Business card icm Dalvrij abonnement

• 4 september 2017
  • 5 reacties
  • 756 Bekeken

Reputatie 1
Beste mensen,

De NS Business Card kan niet gecombineerd worden met DalVrij abonnement. Kan iemand aangeven wat hier de overwegingen voor zijn? Wij zijn als nieuw bedrijf blij dat NS nu voor aanvraag van de Business Cards is afgestapt van de kreditwaardigheidschecks van Graydon.

We hebben medewerkers die buiten de spitsperiodes kunnen reizen en willen dat graag via een NS Business cards aanbieden. Nu reizen ze met hun eigen consumenten OV chipkaart en declareren het maandelijks bij ons wat op hetzelfde neerkomt maar alleen maar extra werk voor iedereen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 september 2017, 18:31

Goedenavond NSReizigerCW. Het Dal Vrij abonnement was voorheen nooit interessant genoeg voor onze zakelijke reizigers, gezien forenzen voornamelijk ook in de spits reizen. Vandaar dat dit op het moment nog niet beschikbaar is als een zakelijk abonnement. We krijgen echter steeds meer berichten binnen dat er wel degelijk vraag is naar een zakelijk Dal Vrij. Ik zal dit signaal nogmaals doorgeven zodat er weer eens kritisch gekeken kan worden naar de mogelijkheden om dit abonnement toe te voegen als zakelijk product.

Voor eventuele verdere vragen, of misschien zelfs andere mogelijkheden voor jullie werknemers wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke afdeling. Je kunt deze bereiken via 030 300 11 11, of via Facebook en Twitter.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond NSReizigerCW. Het Dal Vrij abonnement was voorheen nooit interessant genoeg voor onze zakelijke reizigers, gezien forenzen voornamelijk ook in de spits reizen. Vandaar dat dit op het moment nog niet beschikbaar is als een zakelijk abonnement. We krijgen echter steeds meer berichten binnen dat er wel degelijk vraag is naar een zakelijk Dal Vrij. Ik zal dit signaal nogmaals doorgeven zodat er weer eens kritisch gekeken kan worden naar de mogelijkheden om dit abonnement toe te voegen als zakelijk product.

Voor eventuele verdere vragen, of misschien zelfs andere mogelijkheden voor jullie werknemers wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke afdeling. Je kunt deze bereiken via 030 300 11 11, of via Facebook en Twitter.
Helemaal eens met NSReizigerCW. Bij onze werkgever wordt de NS Business Card aangegeboden met een eigen reisbudget. Die wil ik optimaal beheren.
Ik heb voor de NS Business Card diverse andere zakelijke oplossingen gehad (Reisbalans, Mobilitymixx) en daar was dit geen enkel probleem.
Reputatie 1
Ook ik zou graag Dal Vrij willen reizen. Ongeveer de helft van de reizen op mijn traject zijn buiten de spits waardoor Dal Vrij en zo nu en dan een ticket kopen goedkoper is dan Traject Vrij.
Dat begrijp ik carefree. Stijn heeft jullie signaal doorgegeven bij onze collega's van zakelijk, dus het is onder de aandacht gebracht.
Reputatie 1
Misschien als tussenoplossing: de mogelijkheid om met een zakelijk account een NS Flex abonnement te nemen. En dus ook een zakelijke factuur en afschrijving van de zakelijke rekening.

Reageer