beantwoord

Ns business card met bekend email adres

  • 31 december 2018
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Goeiedag,

Ik wil graag een businesscard aanvragen maar hij zegt dat het emailadres al in gebruik is. Ik heb namelijk ook een dalvrij abonnement maar wil graag de businesscard voor spitsuren en trams etc.
Dit kan niet op hetzelfde emailadres? Wil dit wel graag namelijk voor de administratie.

Dank
icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 december 2018, 13:06

Goedemiddag Jinnie2 en welkom bij de NS Community!

Ik durf zo snel niet te zeggen wat er precies aan de hand is waardoor je deze foutmelding krijgt. Ik wil je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze zakelijke afdeling. Dat kan via 030 300 11 11, of je kunt een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Jinnie2 en welkom bij de NS Community!

Ik durf zo snel niet te zeggen wat er precies aan de hand is waardoor je deze foutmelding krijgt. Ik wil je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze zakelijke afdeling. Dat kan via 030 300 11 11, of je kunt een berichtje sturen via Twitter of Facebook.

Reageer