beantwoord

NS Business Card met gesplitste betaling aanvragen

  • 22 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 543 Bekeken

Ik heb vorige week via Klantenservice de mogelijkheid voor Gesplitste betaling aangevraagd. Dit zou in orde worden gemaakt. Ik hoorde echter niets meer, dus vandaag weer met Klantenservice contact opgenomen. Nu was opeens het antwoord dat het niet mogelijk was, omdat mijn werkgever te weinig Business Cards heeft. Het minimum aantal moest 50 stuks zijn, voordat ik gesplitste betaling kon aanvragen. Dit is echter nergens terug te vinden op NS website, en ook niet in het informatieboekje dat bij mijn Business Card zat. Overigens lijkt mij de mogelijkheid om gesplitst te kunnen betalen, los staan van de hoeveelheid business cards bij een werkgever..

Hoe krijg ik nu toch gesplitst betalen geactiveerd? Donderdag a.s. ga ik privé met de trein en is het prettig als ik dan dus wel met de 40% korting kan reizen.

Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 augustus 2017, 16:11

Hallo EdwinW en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je conflicterende informatie hebt gekregen van onze klantenservice, dat maakt de situatie niet duidelijker voor jou.
Gesplitst betalen is een dienst die de contactpersoon van het bedrijf bij NS zal moeten aanvragen. Als dit is opgenomen in de overeenkomst, zou deze optie ook voor jou mogelijk moeten zijn. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact opnemen met de contactpersoon van de NS businesscards binnen jouw bedrijf. Vraag hier na of gesplitst betalen mogelijk is en in de overeenkomst is opgenomen. Mocht dit niet zo zijn, dan kan de contactpersoon contact opnemen met ons om deze optie alsnog beschikbaar te stellen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo EdwinW en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je conflicterende informatie hebt gekregen van onze klantenservice, dat maakt de situatie niet duidelijker voor jou.
Gesplitst betalen is een dienst die de contactpersoon van het bedrijf bij NS zal moeten aanvragen. Als dit is opgenomen in de overeenkomst, zou deze optie ook voor jou mogelijk moeten zijn. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact opnemen met de contactpersoon van de NS businesscards binnen jouw bedrijf. Vraag hier na of gesplitst betalen mogelijk is en in de overeenkomst is opgenomen. Mocht dit niet zo zijn, dan kan de contactpersoon contact opnemen met ons om deze optie alsnog beschikbaar te stellen.
Dankjewel. Ik ga hier intern achteraan.
Ik heb vorige week via Klantenservice de mogelijkheid voor Gesplitste betaling aangevraagd. Dit zou in orde worden gemaakt. Ik hoorde echter niets meer, dus vandaag weer met Klantenservice contact opgenomen. Nu was opeens het antwoord dat het niet mogelijk was, omdat mijn werkgever te weinig Business Cards heeft. Het minimum aantal moest 50 stuks zijn, voordat ik gesplitste betaling kon aanvragen. Dit is echter nergens terug te vinden op NS website, en ook niet in het informatieboekje dat bij mijn Business Card zat. Overigens lijkt mij de mogelijkheid om gesplitst te kunnen betalen, los staan van de hoeveelheid business cards bij een werkgever..

Hoe krijg ik nu toch gesplitst betalen geactiveerd? Donderdag a.s. ga ik privé met de trein en is het prettig als ik dan dus wel met de 40% korting kan reizen.

Alvast bedankt voor de reactie.


Beste Edwin,

Ik ben benieuwd of dit al is opgelost? Zo niet, zou je mij dit dan willen laten weten?

Alvast dank!

Vriendelijke groet,
Beste Christel,

De vraag ligt nog bij onze interne contactpersoon. Zij zou contact opnemen met jullie accountmanager, alleen ivm een aantal lopende projecten, is dit nog niet gebeurd. Ik zal er intern nogmaals even achteraan gaan en het laten weten. Bedankt in ieder geval voor de reminder.

Groeten
Edwin
Beste Christel,

De vraag ligt nog bij onze interne contactpersoon. Zij zou contact opnemen met jullie accountmanager, alleen ivm een aantal lopende projecten, is dit nog niet gebeurd. Ik zal er intern nogmaals even achteraan gaan en het laten weten. Bedankt in ieder geval voor de reminder.

Groeten
Edwin


Graag gedaan! Ik hoor het wel als je nog hulp nodig hebt!

Groet,
Christel

Reageer