beantwoord

NS Business Card - Mijn transacties


Hoi,

Vanaf 15 maart 2016 blijven mijn gemaakte reizen (business card) in het transactie-overzicht van mijn NS-app staan op:
Deze transactie wordt nog gecontroleerd en bevestigd door ons systeem etc....

Normaal kan ik binnen 2 tot 7 dagen aangeven of het om een privé of zakelijk reis, maar nu niet. Is dit een algemeen probleem of heb ik eventjes pech?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laura NS 30 maart 2016, 14:36

Hallo Sam_Modelo. Welkom op het NS serviceforum.

Dit probleem is bij ons bekend en helaas kan ik je nog niet vertellen wanneer dit opgelost is. Het heeft onze aandacht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Hallo Sam_Modelo. Welkom op het NS serviceforum.

Dit probleem is bij ons bekend en helaas kan ik je nog niet vertellen wanneer dit opgelost is. Het heeft onze aandacht!

Reageer