Skip to main content
beantwoord

NS business Card post-actief

  • 6 januari 2025
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemiddag, 

Sinds vanmorgen bezig om op NS zakelijk in te loggen.

Het lukt wel in mijnNS, maar zakelijk dus niet. Geeft steeds aan dat emailadres niet overeenkomt met wachtwoord. 

Ik heb een business card post actief.

En is wel gekoppeld aan mijn NS account. 

Na de 2de keer Klantenservice te hebben gebeld, werd mij verteld dat ik het account  via SD works HR moet laten aanpassen. Als oud Ns'r komt dit me helemaal  niet bekend  voor. 

Wie o wie heeft een oplossing

Vriendelijke  groet Gaby de Jong

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, Gaby10. Als Oud-NSer moet je inderdaad bij SD Worx zijn met NS Go. Je kan ze bereiken via 085 040 2402.

Bekijk origineel

2 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3118 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Welkom op onze NS Community, Gaby10. Als Oud-NSer moet je inderdaad bij SD Worx zijn met NS Go. Je kan ze bereiken via 085 040 2402.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 9 januari 2025

Laura,  dank je wel.

Morgen meteen bellen

 


Reageer