Hi!
Ik heb via mijn werk een traject vrij van Bergen op Zoom naar Zaandam.
Nu kan ik of via Utrecht - Den Bosch of via Rotterdam - Dordrecht naar Bergen op Zoom reizen.
Ik lees dat je op alle tussen gelegen stations kan uitstappen (en uitchecken). Dus mijn vraag: kan ik kostenloos van Amsterdam naar Den Bosch met mijn traject vrij.
Alvast bedankt!
NS Business Card Traject vrij
Beste antwoord door Tochjo
U mag met Traject Vrij kosteloos in- en uitchecken op tussengelegen stations op de kortste route, en op routes die maximaal 10 tariefeenheden (ongeveer vergelijkbaar met kilometers) langer zijn. De route via Rotterdam is 158 tariefeenheden, zegt de reisplanner, en een blik op de tariefeenhedenkaart (onderaan op deze pagina te vinden) maakt duidelijk dat de route via Den Bosch meer dan 10 tariefeenheden langer is. U kunt dus niet kosteloos van Amsterdam naar Den Bosch.
Overigens is Traject Vrij op deze afstand even duur als Trein Vrij. Wellicht kunt u uw werkgever vragen om een Trein Vrij-abonnement? Dat kost hem niets extra, maar biedt u veel meer mogelijkheden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.