Beste antwoord door Emma NS
Beste Renevd, welkom bij onze Community!
Wat super stom dat jouw portemonnee weg is, hoe dan ook is dat natuurlijk een enorm ongunstige situatie. Helaas is wat jij zelf voorstelt niet mogelijk. Ik denk dat je het beste twee normale tickets kan kopen. Deze tickets kun je natuurlijk bij ons declareren. Wanneer mijn collega's in ons systeem kunnen zien dat je bent voorzien van een abonnement, krijg je gewoon het geld terug. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Het geld staat vaak binnen drie weken weer op je rekening. Je kunt een kaartje kopen op het station of op onze website!
Geniet van jullie vakantie, ik ben stikstjaloers!
Bekijk origineel
Wat super stom dat jouw portemonnee weg is, hoe dan ook is dat natuurlijk een enorm ongunstige situatie. Helaas is wat jij zelf voorstelt niet mogelijk. Ik denk dat je het beste twee normale tickets kan kopen. Deze tickets kun je natuurlijk bij ons declareren. Wanneer mijn collega's in ons systeem kunnen zien dat je bent voorzien van een abonnement, krijg je gewoon het geld terug. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Het geld staat vaak binnen drie weken weer op je rekening. Je kunt een kaartje kopen op het station of op onze website!
Geniet van jullie vakantie, ik ben stikstjaloers!
