beantwoord

NS Businesscard verloren

• 7 maart 2020
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo. 

Gister ben ik tijdens het boodschappen doen mijn portomonee kwijt geraakt. Later op de dag kreeg ik een telefoontje van de bank dag iemand deze gevonden had en hem bij de gemeente gaat inleveren. 

Omdat ik geen idee heb hoe lang dit duurt en ik tot die tijd mijn Business Card niet kan gebruiken, vroeg ik me af wat hier de regeling voor is. Ik reis 3 maal per week van Helmond naar Haarlem. Is dit declarabel? Ik heb tenslotte een kaart. Een dagretour kost bijna 50 euro namelijk…

Met vriendelijke groeten, 

Marten 

icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 maart 2020, 12:08

Welkom bij de NS Community blegh

Wat fijn dat je portemonnee terug is gevonden. Wat betreft jouw Business Card, kan je het beste contact opnemen met NS Business op tel. 030 300 11 11.

Ik kwam trouwens deze pagina nog tegen, wellicht dat je hier ook nog wat info van kunt halen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor gewone abonnementen is een regeling voor vergeten abonnementen. Daar mag 3x per jaar een beroep op gedaan worden. Of deze regeling ook voor de business kaart zult aan de NS klantenservice zakelijk moeten vragen.

Welkom bij de NS Community blegh

Wat fijn dat je portemonnee terug is gevonden. Wat betreft jouw Business Card, kan je het beste contact opnemen met NS Business op tel. 030 300 11 11.

Ik kwam trouwens deze pagina nog tegen, wellicht dat je hier ook nog wat info van kunt halen.

Reageer