beantwoord

NS businesscard wordt geleverd ná ingang abonnement

• 18 februari 2019
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb zojuist een NS businesscard abonnement besteld, maar pas nadat ik de ingangsdatum had ingevoerd, blijkt uit de bevestigingsmail dat er een leveringstijd van twee weken is. Hoe kan ik gebruikmaken van mijn abonnement (waarvoor ik betaal vanaf de ingansgdatum) zonder dat ik de kaart heb ontvangen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 18 februari 2019, 13:52

Hallo tomzeppenfeldt, welkom op onze Community!

Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's van NS Zakelijk en helaas kunnen zij hierin niets betekenen. Tijdens het bestellen krijg je deze vraag: Wanneer wilt u dit product gebruiken? Keuze uit direct bij ontvangst (binnen 7 dagen) of op datum. Hier had je de keuze kunnen maken om de kaart eerder in te laten gaan. Heb je deze optie niet gezien?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo tomzeppenfeldt, welkom op onze Community!

Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's van NS Zakelijk en helaas kunnen zij hierin niets betekenen. Tijdens het bestellen krijg je deze vraag: Wanneer wilt u dit product gebruiken? Keuze uit direct bij ontvangst (binnen 7 dagen) of op datum. Hier had je de keuze kunnen maken om de kaart eerder in te laten gaan. Heb je deze optie niet gezien?
ik had de optie wel gezien, maar in mijn geval had het probleem alleen vergroot. ik denk dat ik mijn vraag niet goed heb geformuleerd.

• ik heb vandaag 18 feb abonnement besteld, met als ingangsdatum 1 maart
  • ik krijg bevestiging met levertijd twee weken ( dus levering ná 1 maart)
als de kaart geleverd wordt binnen 7 dagen, zoals jij aangeeft, dan is er waarschijnlijk geen probleem.
Daar zou ik inderdaad wel van uit gaan! Het klopt dat de officiële levertijd wordt gecommuniceerd als twee weken, maar dit is ontzettend ruim genomen om rekening te kunnen houden met de eventuele zeldzame storing in de productie. Over het algemeen heb je de kaart binnen een week. 🙂

Reageer