beantwoord

NS businessscard vrij reizen boete €65.30 bij niet inchecken ns

  • 19 October 2018
  • 78 reacties
  • 2991 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 1
Hallo Denise,

Waar is jullie coulanceregeling?

dit haal ik van jullie eigen NS website - een bericht van Ron Schneider, hoofd Consumentenmarkt NS:

“Abonnementhouders met een vrij reizenabonnement van NS krijgen geen boete
als zij vergeten zijn om in te checken op een volledig afgekochte dag. We kunnen
daar kort over zijn: dat gebeurt niet”, dat zegt Ron Schneider, hoofd
Consumentenmarkt van NS in reactie op de verwarring die lijkt te ontstaan over
de vraag of NS vaste klanten boetes geeft.
“Als het per ongeluk toch eens voorkomt, dan maken wij daar onze excuses voor
en corrigeren wij de boete (dat heet de coulanceregeling). Wij zijn blij met
alle reizigers maar als je vrij reizen hebt dan is dit heel simpel, zij hebben
al betaald”.

Ik heb een NS Jaarkaart 1ste klasse dus verwacht ik niet dat ik deze boete zou moeten betalen!!

graag jullie actie om deze volledig onterecht toegekende boete te verwijderen uit jullie systemen.

groeten

Lichu
Update:

Inmiddels heb ik met Lichu contact gehad via een privébericht. De openstaande boete dient alsnog voldaan te worden.

Voor de meelezers:
Wanneer je een boete hebt ontvangen waarmee je het oneens bent kan je via onze Klantenservice bezwaar maken. Doe dit binnen één maand na de reisdatum. Overigens adviseren we wel om het bedrag eerst te betalen om verdere verhogingen (€ 15 herinneringskosten, € 25 incassokosten) te voorkomen.
Hi Lichu. Welkom bij de Community!

Jeetje wat een vervelende ervaring zeg! Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij via een privébericht je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en boetekenmerk (letter + 6 cijfers) willen sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer