beantwoord

NS Zakelijk OV-kaart kan niet uitchecken bij bussen (Geen Saldo)

Toon eerste bericht

45 reacties

De Businesscard is een NS-product, NS zou hierin haar verantwoordelijkheid moeten nemen.
Badge +3
De Businesscard is een NS-product, NS zou hierin haar verantwoordelijkheid moeten nemen.
Uiteraard, maar de korste lijn is via CXX want zij vernaggelen je Business Card dus op de een of andere manier, en dat moet eerst stoppen natuurlijk 🙂
Leg een klantenservicemiep maar eens uit dat CXX de implementatie van bepaalde productId's niet goed heeft gedaan. Kansloos 😃
Bedankt Robert.
Uitchecken werkt niet in de achterste uitgang.

Je hebt gelijk dat de fout bij Connexxion ligt. Alleen vind ik dat het giga bedrijf NS te weinig in de bres springt wat dat betreft voor de klant. Weken geleden had ik een gesprek met NS en ze zeiden alkes te doen..... Helaas zonder resultaat.

En dan ook: het product NS business kaart wordt bij de NS gekocht dus.....

NS kick the ass of Connexion en wees geen watje....

(toch ff het forum van connexxion opzoeken 😉
Badge +3
Leg een klantenservicemiep maar eens uit dat CXX de implementatie van bepaalde productId's niet goed heeft gedaan. Kansloos :D
Haha inderdaad, maar ik mag hopen dat ze na al die tijd inmiddels wel een workaround of walkthrough scenario hebben (desnoods via www.uitcheckgemist.nl of zo zelf wat fröbelen) om je kaart weer werkend te krijgen :?
(toch ff het forum van connexxion opzoeken ;-)
Stationsplein 13 in Hilversum. Ze hebben een prettige ontvanst 😛
Badge +3
Woeha... toeval bestaat want ik lees zojuist dit via Twitter.

Op 1 maart moet alles opgelost zijn dus fingers crossed! 😛
Shit nog een maand.....
Als ik die tijd bij mijn baas neem lig ik er uit.

Maar ok....
Wel jammer dat onze klanten koninkjes bij NS dat niet kunnen melden....

Bedankt Robert!
Ik schud niet alle informatie uit de mouw @TomBier, deze moet wel mijn ogen treffen 😉. Daar moet zelfs jij wel begrip voor hebben lijkt me. Gelukkig is daar altijd onze forumtopper Robert B nog om me te helpen!
Heb net van Connexxion dat ze de bussen gaan ombouwen met andere scan apparatuur.
Zal wel weer duren maar komt er toch licht aan de horizon....
Hoop wel dat ik mee mag want laatst had ik een chauffeur die niet eens wist wat een BUSSINESS KAART was.
Hij vertelde mij dat ik de 346 moest nemen ipv de 255 omdat die niet over de snelweg reed. Dan deed mijn kaart het wel.
Hij zei ook dat ik een bon zou riskeren als ik ging zitten. Na mijn antwoord "laat maar komen, das leuk", had ik niets meer gehoord.....

DisConnexxion hahaha
Ik hoop dat het op gelost is. Als chauffwur op de dd word je er ook moe van dat passagiers hier tegen aanlopen. Van mij mag oesereen mee. Teouwens...ik merk nooit incheck problemen...dus waarom zou ik iemand weigeren.
Wat een dom antwoord over de 346 en 255 omtrent de snelweg. Haha. Beide rijden over de snelweg. Pffff
Dijn te lezen over 1 mrt. Ik zal doorgeven aan passagiers. Tot ziens. 🙂
Nog steeds geen oplossing voor dit probleem.....
....en iedereen steekt zijn hoofd in het zand.

Ik vind het heel gek dat dit probleem zo slecht wordt gecommuniceerd tussen mensen die er vanaf weten en mensen die met ons communiceren.
Update: De oplossing is er inderdaad helaas nog niet, maar Connexxion is in ieder geval bezig met het oplossen van dit probleem in de software. Deze maand zou het verholpen moeten zijn. Mocht je problemen ondervinden dan kun je terecht bij het serviceloket van Connexxion (op Schiphol Plaza staat een busje als servicepunt) of bij hun klantenservice.
Tja, bezig zijn ze al sinds 10 december en het zou begin maart opgelost zijn.
Laatste nieuws.... Er wordt gesproken over Juli....
Pfff Asociaal!
Connexxion heeft 5€ op mijn Business Pas gezet en het probleem is over.
Je kunt dit niet zelf doen.
Zo, dat heeft even geduurd.....
Reputatie 6
Fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen. Jammer dat het te lang heeft geduurd.
Nouja, opgelost is het probleem nog lang niet natuurlijk. In dit specifieke geval is er een workaround gevonden, maar er zullen veel meer Businesscard-klanten zijn die zich nu fors in de steek gelaten voelen door NS 😃
Badge +3
Inmiddels alweer een paar weken verder en maart is alweer grotendeels voorbij.. maar toch :?

Het probleem is voor mij inmiddels (EINDELIJK) opgelost.

Het probleem lijkt er in te zitten dat ik met de 255 een zone grens voorbij ging, waardoor het bedrag boven 4 euro (borg?) uitkwam, waardoor het systeem in paniek raakt. Door 7 euro op mijn kaart te storten (via de telefoon geregeld en vervolgens bestelling afhalen bij een automaat, na overigens 2x extra bellen) staat er nu geld op mijn kaart wat niet opgebruikt word door de trein of bus. Ik kan nu weer normaal in of uitchecken zoals het hoort.

Ik sluit me wel aan bij bovenstaande reacties dat het werkelijkwaar te gek voor woorden is dat NS zegt ''het is een probleem van connexxion, neem maar contact met hen op''. Ik heb een business card bij jullie. Jullie maken reclame over zorgeloos reizen, inclusief bus. Dat Connexxion hun systemen niet op orde heeft is 1 ding, maar dat jullie de communicatie niet voor de klanten oppakken is schandalig. Jullie zijn naar mijn mening eindverandwoordelijk.

Maar goed, genoeg gezeur, bij mij doet die het nu iig.

Reageer