beantwoord

NS zelfservice fietsenstalling abonnement niet te koppelen aan NS Businss Card?

• 4 juli 2017
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Hallo,
Ik heb een brief ontvangen waarin staat dat mijn fietsabonnement per 1-10-2017 komt te vervallen. En dat ik een nieuw abonnement moet aanvragen, op mijn persoonlijke OV chipkaart. Dit in het kader van '1 pas voor alles'. Nu heb ik een NS Business Card die ik zowel zakelijk als privé kan gebruiken, maar nu blijkt dat ik aan deze pas niet het fietsabonnement kan koppelen. Dan moet ik een persoonlijke OV chipkaart aanvragen (inclusief kosten ad EUR 7,50), die ik vervolgens alleen maar gebruik om m'n fiets te kunnen stallen. Zijn er nog andere opties? Zijn er mogelijkheden om het abonnement toch aan mijn Business Card te koppelen zodat ook voor mij '1 pas voor alles' geldt?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 4 juli 2017, 21:16

Hallo timtamala84 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik moet je helaas teleurstellen: het stallingsabonnement is een consumentenabonnement wat niet 'compatible' is voor een NS Businesscard. Je zult hier toch een aparte OV-chipkaart voor moeten aanvragen. De reden hierachter is ook dat, mocht je jouw kaart moeten vervangen, het stallingsabonnement om technische redenen niet kan meeverhuizen. Dat kan wel op een consumenten OV-chipkaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo timtamala84 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik moet je helaas teleurstellen: het stallingsabonnement is een consumentenabonnement wat niet 'compatible' is voor een NS Businesscard. Je zult hier toch een aparte OV-chipkaart voor moeten aanvragen. De reden hierachter is ook dat, mocht je jouw kaart moeten vervangen, het stallingsabonnement om technische redenen niet kan meeverhuizen. Dat kan wel op een consumenten OV-chipkaart.
Badge +3
Wellicht dat de stalling in kwestie alsnog jaarabonnementen biedt met een stallingspas, of ouderwetse strippen/stempelkaarten?

Ook al willen ze daar dus eigenlijk vanaf, want die pasjes stonden niet op naam meen ik?

Reageer