beantwoord

Onduidelijkheid over wijziging toegang NS International Lounges

• 13 februari 2017
  • 5 reacties
  • 465 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Per 1 maart 2017 stopt de tijdelijke actie 'gratis toegang voor NS-Business Card houders'.

Echter op onderstaande link staat iets anders:

https://www.nsinternational.nl/nl/stations-informatie/nsinternational-lounge

Tot 1 maart 2017: 1e klas NS abonnement of OV jaarkaart

Wat is het dus? Heeft iemand hier antwoord op?

Overigens vind ik het jammer als ik als business kaart houder geen gebruik meer kan maken van de lounge, daar ik het bij oponthoud wel eens gebruikte om te werken, maar dit terzijde.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 februari 2017, 13:45

Hallo staal en welkom op het NS Serviceforum,

Per 1 maart 2017 zal de volgende wijziging voor jou van toepassing zijn. De toegangsprijs is €6,00 per uur/€12,00 per dag. Voor NS-Business Card houders geldt dat zij een Enterprise Membership korting op deze toegangsprijs ontvangen (€5,00 per uur/€10,00 per dag ) als ze bij het afrekenen hun NS-Business Card tonen. Je kan dus nog wel gebruik maken van de lounge maar dient daar dan wel voor te betalen. De betaling kan per pin worden voldaan en we zijn momenteel aan het uitzoeken of de betaling ook anders kan verlopen voor NS Business Card houders.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo staal en welkom op het NS Serviceforum,

Per 1 maart 2017 zal de volgende wijziging voor jou van toepassing zijn. De toegangsprijs is €6,00 per uur/€12,00 per dag. Voor NS-Business Card houders geldt dat zij een Enterprise Membership korting op deze toegangsprijs ontvangen (€5,00 per uur/€10,00 per dag ) als ze bij het afrekenen hun NS-Business Card tonen. Je kan dus nog wel gebruik maken van de lounge maar dient daar dan wel voor te betalen. De betaling kan per pin worden voldaan en we zijn momenteel aan het uitzoeken of de betaling ook anders kan verlopen voor NS Business Card houders.
Dank voor het antwoord Erryt.

Op zich prettig dat de deur niet gesloten is voor business kaart houders.

Ik zou het wel sympathieker vinden als het eerste uur gratis is, desnoods zonder consumptie, waar ik overigens bijna nooit gebruik van maakte.
Reputatie 4
In Amsterdam is dit een maand uitgesteld door vertraging met het leveren van het betaalsysteem.
Reputatie 2
Is dit op ieder station of alleen op Amsterdam CS?
@volvo8700 en Dumpertfan, ik heb dit even nagevraagd. Er is bij ons niets bekend over een uitstel van een maand, op welk station dan ook. Het kan natuurlijk zijn dat Regus, het bedrijf dat de Lounges beheert, coulant is in de eerste periode om klanten te laten wennen of zelf nog wat kinderziektes uit het systeem te halen. Daar kan ik verder niets over zeggen, en kan je het beste bij de Lounges zelf uitvragen.

Reageer