beantwoord

Onterechte correctietarieven bij reizen met meerdere vervoerders met NS-Business Card

• 12 december 2014
  • 34 reacties
  • 1416 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Excuses voor de late reactie, ik heb inmiddels een terugkoppeling gekregen. Het probleem is als het goed is vanaf de volgende factuur opgelost. Mocht het toch nog eens voorkomen, laat dat dan alsjeblieft aan mij weten.
Het komt bij mij nog steeds voor, maar het wordt bij mij na een paar dagen (handmatig?) gecorrigeerd. Ik wacht nog wel via mijn werkgever op 30 euro onterecht gefactureerde correctietarieven...
Via de geschillencommissie heb ik voor de 40 of 50 keer dat het vorig jaar mis is gegaan nog 100 euro van NS toegezegd gekregen. Nu maar hopen dat ik dat nog een keer mag ontvangen.
Het is een hele tijd goed gegaan maar plotseling begint dit gedoe weer, deze maand 2x een correctietarief. Meer mensen bij wie dit nu weer fout gaat?
Vorige maand 1x, deze maand weer 1x. Wordt denk ik maar een keer aangifte voor valsheid in geschrifte.
En sinds eind januari worden mijn Arriva reizen na een paar weken onzichtbaar gemaakt.
Correctie: inmiddels in maart correctietarieven op de 14e, 15e, en 16e...
Ik heb vandaag gebeld naar NS zakelijk om bedrag te corrigeren en te vragen of er opnieuw problemen waren. Een jaar geleden liepen die telefonische gesprekken altijd wel prettig en werd er ook gewoon toegegeven dat er problemen waren.

Vanmiddag liep het gesprek maar stroef, medewerker vond dat ik prima op de website zelf de correctie kon regelen, dit probleem zou weinig voorkomen. Kwam er op neer dat ik maar beter moest opletten bij in en uitchecken... :@

Misschien dat een medewerker hier op het forum nog kan/wil reageren? (of kijkt er niemand omdat de status op 'beantwoord' staat?)
Vandaag een nieuw topic hierover geopend omdat dit topic op 'beantwoord' staat. Het lijkt er echter op dat die verwijderd is...
Sjef, ik ga zorgen dat dit topic heropend en opgepakt wordt.
Ik heb Sjef inmiddels via een privebericht om wat extra info gevraagd, zodat ik het voor hem uit kan zoeken.

Reageer