Wanneer je geld terug probeerd te vragen bij vertraging moet eerst de rit zijn "verwerkt". Vandaag de dag vind ik het vreemd dat dit 2-7 dagen moet duren, met de mogelijkheden van hedendaagse technologie. Is dit een ontmoedigingsbeleid van jullie ("de klant vergeet het misschien wel", "het is teveel werk om het na een week nog te controlen", o.i.d.)?
Daarbij komt dat zelfs die melding niet klopt, ik wacht nu al 11(!) dagen op de verwerking van ritten (zie bijgevoegde afbeelding). Wanneer werken jullie de achterstand eindelijk weg?
Mvg,
Vincent.
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen vcmboekholtz en welkom bij de Community!
Dit is zeker geen ontmoedigingsbeleid! De standaard verwerkingstijd van een transactie bij het klassieke Reizen op Saldo is maximaal 24 uur. Dit kan echter verschillen afhankelijk van welk product je gebruikt. Zo kan dit bij NS Flex iets langer duren, zeker als je gebruik maakt van bus-, tram- of metrovervoer, en is dit ook langer wanneer er gebruikt wordt van een zakelijke kaart.
Ik ben zelf geen onderdeel van onze Zakelijke afdeling, maar uit mijn hoofd kan het daarbij tot 7 dagen duren voordat een transactie is verwerkt. Gebaseerd daarop en de informatie in de screenshot heb ik het idee dat jij gebruik maakt van een zakelijke kaart. Klopt dat?
Edit: Ik zie nu dat je dit topic ook in de 'NS-Business Card' categorie hebt geplaatst. Je maakt dus inderdaad gebruik van een zakelijke kaart. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze NS Business afdeling, via 030 300 11 11. Zij kunnen je hier ongetwijfeld mee verder helpen.
Bekijk origineel
Dit is zeker geen ontmoedigingsbeleid! De standaard verwerkingstijd van een transactie bij het klassieke Reizen op Saldo is maximaal 24 uur. Dit kan echter verschillen afhankelijk van welk product je gebruikt. Zo kan dit bij NS Flex iets langer duren, zeker als je gebruik maakt van bus-, tram- of metrovervoer, en is dit ook langer wanneer er gebruikt wordt van een zakelijke kaart.
Ik ben zelf geen onderdeel van onze Zakelijke afdeling, maar uit mijn hoofd kan het daarbij tot 7 dagen duren voordat een transactie is verwerkt. Gebaseerd daarop en de informatie in de screenshot heb ik het idee dat jij gebruik maakt van een zakelijke kaart. Klopt dat?
Edit: Ik zie nu dat je dit topic ook in de 'NS-Business Card' categorie hebt geplaatst. Je maakt dus inderdaad gebruik van een zakelijke kaart. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze NS Business afdeling, via 030 300 11 11. Zij kunnen je hier ongetwijfeld mee verder helpen.