beantwoord

Opzeggen business card werknemer

• 12 August 2021
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Hi,

Ik heb een werknemer waar het dienstverband mee is beëindigd. Deze werknemer heeft nog een NS business card van ons.

volgens deze procedure:

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/informatie-nieuwe-beeindigingsprocedure-ns-business-card.html

Moet ik deze werknemer gaan vragen om deze op het station zelf te beëindigen. Nou ben ik doorgaans al niet heel tevreden over de dienstverlening van de NS, maar ik begrijp niet hoe dit de procedure kan zijn…

Is er niet een achterdeur via welke ik deze via het portaal kan stopzetten?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 12 August 2021, 19:47

Je kan het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling: 030 300 11 11. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen en informatie geven.

Bekijk origineel

4 reacties

Kaart opgeven als verloren en laten blokkeren, zo heb ik het ook meermaals gedaan met vertrokken medewerkers.

Reputatie 7
Badge +3

Moet een werknemer dan niet aan het eind van het dienstverband die kaart inleveren bij de werkgever? Net als bv een laptop, telefoon en bedrijfspasje?

In principe wel, maar bij ons bijvoorbeeld zitten we met een relatief groot verloop in dit typebranche en hebben mensen weinig in te leveren als ze niet al langere tijd in dienst zijn (en dan zijn het enkel wat sleutels). Het wordt daardoor simpelweg wel eens vergeten, vooral als de kaart maar zeer incidenteel wordt gebruikt t.b.v. vervoer naar trainingen.

Je kan het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling: 030 300 11 11. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen en informatie geven.

Reageer